Premiere Suprise i Århus blev.....
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-04-03 22:25

Phonebooth.

Den fungerede egentlig fint.
Men en 'Nå'-slutning og nogle huller hist og her gjorde den ikke til
en stor film.
Men jeg gik ikke helt skuffet fra biffen, så jeg kommer også næste
gang

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 24-04-03 22:35

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> [...]
> en stor film.
> Men jeg gik ikke helt skuffet fra biffen, så jeg kommer også næste

Fuck du er hurtig!!!

Jeg syntes det var en ret god film. Temmelig intens. Utroligt at man faktisk
kan få en film i en telefonbox til at fungere! Jeg var bare skuffet over at
den var så kort og sluttede så brat.

Ellers syntes jeg det var sjovt at se at Forrest whittakers hår voksede.
Selvom det egentlig (efter min opfattelse) skulle forestille at foregå på
den samme dag!!

/Zcully

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 24-04-03 22:50

zcully wrote:

> [...]
> Selvom det egentlig (efter min opfattelse) skulle forestille at foregå på

Jeg har også et lille teori spg.

Ville du hvis du skulle hente et lig fra en gade, hvor der står en mand
du mener har en pistol, lige tage dig god tid og tegne et omrids af ham,
inden du fjerner ham?

Rasmus
Århus

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-04-03 22:56

On Thu, 24 Apr 2003 23:50:05 +0200, Rasmus Toft Lauridsen
<zaph@debianforum.dk> wrote:

>Jeg har også et lille teori spg.
>
>Ville du hvis du skulle hente et lig fra en gade, hvor der står en mand
>du mener har en pistol, lige tage dig god tid og tegne et omrids af ham,
>inden du fjerner ham?

Den lod jeg også mærke til. Jeg ville nok bare komme væk.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 24-04-03 23:01

> Den lod jeg også mærke til. Jeg ville nok bare komme væk.
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Ja egentlig

/Zcully

Fra : AJC

Dato : 25-04-03 00:34

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in

> Ja egentlig

Tøsedreng!

Fra : AJC

Dato : 25-04-03 00:34

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-04-03 22:58

On Thu, 24 Apr 2003 23:34:43 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Selvom det egentlig (efter min opfattelse) skulle forestille at foregå på

Ja den fungerede det meste af tiden godt, jeg blev ihvertfald grebet.
Men jeg tror at en bedre skuespiller kunne have gjort det sidste. Og
så har Joel S. aldrig været en ørn til det eksistentielle

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 24-04-03 22:58

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Phonebooth.
>
> Den fungerede egentlig fint.

Yes, solid thriller med solide skuespillerpræstationer.

/Brian

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-04-03 00:03

Morten Bowman Hansen wrote:
> Phonebooth.

Ja, og hold da kæft hvor er det latterligt at vise en film, der HAR
VÆRET VIST til natfilmsfestival - i DEN SAMME BIOGRAF.
Megaskuffelse og jeg kunne ikke lade være med at brokke mig over det
under filmen, undskyld... :-/
Lige ved at man skulle forsøge at få sine penge tilbage...
Øv.

Nå, well, jeg så den jo for så vidt ikke til natfilmsfestival men til
premiere surprise i Cinemaxx for ca. 3 måneder siden.
Jeg ved godt at jeg har brokket mig meget over cinemaxx - men jeg må
sige at i en film som PB - hvor der er en meget høj udnyttelse af
surroundsporet... HOLD DA KÆFT hvor sparker lyden i CinemaxX/kbh RØV
ifht. lyden i BioCity/Århus. Og der er endda tale om den største sal i
biocity vs. den næststørsta sal i cinemaxx.
Første gang man hørte "Jack Bauer" i telefonen blev man i cinemaxx
nærmest blæst væk af det fuldstændig nye diffuse lydbillede, der kom
hele vejen rundt fra. Denne effekt var der praktisk talt slet ikke i
BioCity - hvor de i øvrigt slet ikke havde skruet nok op for lyden.

Men det var da sjovt at se den igen. Jeg kan huske at jeg første gang
blev ret sur på personerne - jeg syntes at de opførte sig for
urealistisk (læs: på en anden måde end jeg havde gjort); men anden gang
kunne jeg faktisk bedre nyde filmen - selvom det ikke var en film, jeg
normalt, frivilligt ville vælge at se to gange.

Nå, well, nok fra mig...

-Rune