Twin Peaks. (Sikkert igen)
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 24-04-03 21:00

Så måtte Spectrus® jo have Twin Peaks Season 1 til sin
DVD-samling.
Jeg har købt denne her version:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/7312065002602
aka. Twin Peaks Season 1 (R2) inkl. Pilot.

Vaså - var 'det' et godt eller et skidt valg?

--
Venligst Rasmus.

Fra : Jacob Gunness

Dato : 25-04-03 09:27

> http://www.axelmusic.dk/productDetails/7312065002602
> aka. Twin Peaks Season 1 (R2) inkl. Pilot.
>
> Vaså - var 'det' et godt eller et skidt valg?
Det er vist et meget godt valg :)
Du kan checke sammenligningen her:
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=2227

Den eneste forskel er vist, at R1 har DTS, mens R2 har pilotepisoden. Selv
om Lynch gør meget ud af lyddesignet i sine film, tvivler jeg på, at en
tv-serie fra 1990 har større glæde af et DTS-spor i forhold til almindelig
DD. Så hellere få 2 timer ekstra :)

- Jacob

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 25-04-03 21:38

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> skrev:

> [...]
> tv-serie fra 1990 har større glæde af et DTS-spor i forhold til almindelig

DTS er desværre ikke længere mig undt, 5.1 er skrumpet ind til 2.0, så
jeg klarer mig fint med PCM og DD.

Jeg drager kun positive vibrationer ud af Jacobs udredning, så jeg vil
med længsel og spænding i hjertet, sætte mig til at vente på den
famøse postmand.

--
Rasmus

Fra : ChrisStoffer

Dato : 25-04-03 23:19

"Rasmus A. Nielsen." <rasmusardahlnielsen@FJERNget2net.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg drager kun positive vibrationer ud af Jacobs udredning, så jeg vil
> med længsel og spænding i hjertet, sætte mig til at vente på den

Ja det er et rigtig godt køb, dvd`en kommer i et virkelig flot cover, så kan
godt forstå du venter med længsel. Vær forberedt på at sidde lænket til
sofaen i en rum stykke tid PS er der nogen der ved hvornår second
season udkommer i Danmark? Det er ved at blive svært at vente.

Mvh
Christian

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 02-05-03 16:32

Så har jeg modtaget DVD'en - den er vildt fed! :)
Tak for 'jeres' indsats!

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : Jacob Riis

Dato : 02-05-03 17:17

"©® Spectrus ®©" <rasmusardahlnielsen@REMOVEget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3eb28f74$0$24693$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Så har jeg modtaget DVD'en - den er vildt fed! :)
> Tak for 'jeres' indsats!
>

> --
> Best Regards: ©® Spectrus ®©

Hvis du ikke lige var klar over det findes der også en Twin Peaks gruppe på
usenet. Tjek news:alt.tv.twin-peaks Der er en del off topic snak og der
bliver også diskuteret ting fra Twin Peaks som ikke har været udsendt på DVD
endnu. Så nogle i gruppen mener der er bedst at man først læser gruppen når
man har set alle afsnit. Du kan jo lige undersøge gruppen og selv vurdere om
den skal være med i din gruppeliste

--
Jacob