Premiere surprise i aften?
Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-04-03 19:22

Hvad mon de viser?
Jeg kunne godt forestille mig how2looseaguyin14days - da det er meget
lang tid siden der sidst er vist en "romantisk komedie" (læs: JEG har
ikke set romantiske komedier til PS)

-Rune

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-04-03 20:03

Matrix? hardly...
X-Men 2 - maybe...
Chicago - possibly...

--
Jesper

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-04-03 20:27

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> writes:

> Matrix? hardly...

Næh, for forsalget starter først 5. maj. Det antyder, at biograferne
endnu ikke kender den endelige varighed af filmen, som muligvis stadig
er på klippebordet.

> X-Men 2 - maybe...

Meget sandsynligt, da den premierer i næste uge. Selv om de dog har
det med at lede efter noget, der ligger mindst en måned ude i
fremtiden.

> Chicago - possibly...

Har den ikke haft premiere?

--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."

Fra : Emil Rune

Dato : 24-04-03 22:40

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Næh, for forsalget starter først 5. maj. Det antyder, at biograferne
> endnu ikke kender den endelige varighed af filmen, som muligvis stadig
> er på klippebordet.

Matrix: Reloaded har forladt klippebordet for længst; final cut blev
annonceret allerede i slutningen af januar. Filmen bliver 2 timer 18
minutter (2 minutter længere end den første).
Men filmen kommer ikke til landet før efter verdenspremieren den 15 maj i
Cannes. Så surprise med den på programmet kan vi godt skyde en hvid pil
efter...;/

Hilsen Emil

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-04-03 22:57

derfor udtrykket hardly.

--
Jesper

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-04-03 22:59

On Thu, 24 Apr 2003 23:56:55 +0200, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>derfor udtrykket hardly.

Jeg troede bestemt ikke på Matrix, men måske X-men 2. Men sikkert for
tæt på premieren.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-04-03 00:23

Morten Bowman Hansen wrote:
> Jeg troede bestemt ikke på Matrix, men måske X-men 2. Men sikkert for
> tæt på premieren.

Ville umiddelbart også tro at X2 er lige at satse højt nok i betragtning
af at den endnu ikke har haft verdenspremiere. Det plejer ofte at være
nok til at selskaberne ikke kan få lov til at vise dem til premiere
surprise, men så kan vi da i det mindste glæde os over at den har
premiere i Danmark 2 dage før den har premiere i USA (og Sverige for den
sags skyld) :)

Tenz.

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-03 16:20

In article <3EA871D3.9020400@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...
> [...]
> surprise, men så kan vi da i det mindste glæde os over at den har
> premiere i Danmark 2 dage før den har premiere i USA (og Sverige for den

Hvordan det? På releaseplan.dk står der den har præmiere den 21 Maj, i
USA har den præmiere den 15. Maj ?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-04-03 19:37

PerX ... wrote:
> Hvordan det? På releaseplan.dk står der den har præmiere den 21 Maj, i
> USA har den præmiere den 15. Maj ?

I USA har den premiere den 2 Maj, i Danmark har den premiere den 30
April. Datoerne på releaseplan må være gamle.

Tenz.

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 27-04-03 19:53

Det lyder som om du har kigget på the Matrix: Reload

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-04-03 11:19

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> writes:

> Hvordan det? På releaseplan.dk står der den har præmiere den 21 Maj, i
> USA har den præmiere den 15. Maj ?

Det lyder udpræget som om du snakker om Matrix Reloaded og ikke X2.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : PerX ...

Dato : 02-05-03 20:23

In article <m3k7ddwqr7.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk
says...

> Det lyder udpræget som om du snakker om Matrix Reloaded og ikke X2.

Ja jeg så Matrix i linien oven over og tog fejl.