Video af Kato's ulykke.
Fra : lange

Dato : 25-04-03 12:15

Er der nogen der har lykkes med at hente den amatør optagelse af Kato's
ulykke der ligger på

http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/index.htm under news?

Jeg kan ikke.

Lange

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-04-03 12:31

lange wrote:
> Er der nogen der har lykkes med at hente den amatør optagelse af
> [...]

Jeg kan godt... men man kan overhovedet ikke registrere hva der sker på den!

RIP Kato

MVH Mads Stetter

Fra : Bjørn S

Dato : 25-04-03 12:34

"Mads Stetter" skrev
> Jeg kan godt... men man kan overhovedet ikke registrere hva der sker på
den!

- og er ikke det ligså godt ? Jeg syntes det er meget på kanten at vise
slike ting hvis det var noget tæt på, især på en offecielle side for
sporten.

--
/Bjørn

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-04-03 12:41

Bjørn S wrote:
> "Mads Stetter" skrev
>
> - og er ikke det ligså godt ? Jeg syntes det er meget på kanten at
> vise slike ting hvis det var noget tæt på, især på en offecielle side
> for sporten.

Så kan de jo ligeså godt lade være med at ligge den ud! Hvis man vælger at
trykke "yes" til at se den, forventer man vel også at se en ulykke!?

Der er også forskel på at vise en ulykke og så vise en mand der ligger og er
slået helt i stykker... Og klart er alle intereseret i at se hva der skete
med kato, da det kun er øjenvidner indtil videre der ved hva der skete!

MVH Mads Stetter

Fra : Bjørn S

Dato : 25-04-03 13:00

"Mads Stetter" skrev
> [...]
> med kato, da det kun er øjenvidner indtil videre der ved hva der skete!

Det var jo lige udfallet af denne ulykke, desværre !
Tror du du selv eller din familie ville bryde dig om at komme på Tv hvis du
nu forulykkede på vejen eller bane med en kameravogn i røven ?

Tjah, hvis det endte med nogle simple skader og du selv var i stand til at
samtykke måske...
--
/Bjørn

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-04-03 13:45

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nu forulykkede på vejen eller bane med en kameravogn i røven ?
>
> Tjah, hvis det endte med nogle simple skader og du selv var i stand til at

-Jeg tror nu nok at Kato var klar over at hvis dette skulle ske' ville det
med 200% sikkerhed komme på ihvertfald nettet, og mon ikke også at fammilien
ville vide det??
Det er jo desværre en del af hverdagen at sådan noget sker, og det tror jeg
nu ikke at der bliver lavet noget om på.. (Eller kan laves om på!)

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-04-03 16:07

Bjørn S wrote:
> [...]
> hvis du nu forulykkede på vejen eller bane med en kameravogn i røven ?
>
> Tjah, hvis det endte med nogle simple skader og du selv var i stand

Haaallo... Det var Et Motorløb, og det bliver sendt over det meste af
verden.. Mon ikke de er klar over at de sorte ting som folk står med på
skulderen er et kamera?

Nå, gider ikke diskutere det her...

MVH Mads Stetter (Som stadig godt kunne tænke sig at se hvordan det gik så
grueligt galt.. Tanker til Kato og hans Fam.)
Rf400R (Netop afleveret ved Rydberg MC, så den kan komme under behandling på
mandag)

Fra : Bjørn S

Dato : 25-04-03 18:02

"Mads Stetter" skrev
> Haaallo... Det var Et Motorløb, og det bliver sendt over det meste af
> verden.. Mon ikke de er klar over at de sorte ting som folk står med på
> skulderen er et kamera?

Ja, men jeg tror du har misset min pointe.
Hvis du følger lidt med på sport har du sikkert bemærket at man sjældent ser
en dødsulykke i f.eks DR eller TV2 (det findes dog undtag) når det er et
optag de sender.
I motorsport har lige dette været kendt kotyme i mange år, det er her jeg
syntes filmen knækker for motogp.com som jo hevdes at være løbets offecielle
hjemmesider.Derfor skal motogp.com heller ikke sidestilles med et "hvilket
som helst" sted på nettet. Der findes jo egne sider for folk med disse
lyster, under betegnelsen snuff.
Når man så intet kan se, er det jo så lige meget med det hele, og også hvad
jeg skrev 1. gang

Lykke til med din MC, min ryger til 1.g service på mandag, dog et langt
mindre spændende sted :-/

--
/Bjørn

Fra : nd

Dato : 25-04-03 20:09

> [...]
> hjemmesider.Derfor skal motogp.com heller ikke sidestilles med et "hvilket
> som helst" sted på nettet. Der findes jo egne sider for folk med disse

Hmmm, gad vide på hvor mange TV-kanaler jeg efterhånden har set Sennas
dødsulykke på Imola den 1. maj 1994. Det skal nok tælles på to hænders
fingre....
motogp.com tilfærdsstiller bare folks nysgerrighed, man kan bare lade være
at se det. Imodsætning til en aftens TV-avis eller lign. hvor man automatisk
får smidt døde mennsker op på 28" skærmen, skal man her gøre noget aktivt
for at aktivere videosekvensen.

vh

nd

---

Fra : finn sander

Dato : 25-04-03 22:37

Bjørn
---------------
Spar mig for din politiske-korekt hed, og vågn op , jeg er træt var din og
andres holdninger. Kato´ havde fortjent at vinde mange løb, han levede
farligt- det er livet. Og jeg og andre "fan´s" vil godt se hvordan det
skete/ uden at se "blod" om du vil!!!!!!
Du slukker sku hellere ikke for nyhedderne vel!!!!!!!!!!!!!!!! så kom lige
ned igen.
- pis mig i øret med alt jeres hellighed, jeg og andre har set folk dø i
bosnien, alligevel er nogen der har nosser og hjerne til at ville tage
afsted.....

FS -der fik luft

Fra : Jesper

Dato : 25-04-03 12:31

"lange" <morten.lange@postman.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har lykkes med at hente den amatør optagelse af Kato's
> [...]

Jeg tror ikke du kan downloade klippet men jeg kan fint afspille den i
browseren med realplayer
ved at klikke på linket under "Set your video player".
Hvis det ikke lykkedes for dig går du nu ikke glip af så meget hvis du
regner med at se uheldet.
Kvaliteten er meget dårlig og man ser ikke ret meget andet end publikum som
løber hen til hegnet.

Mvh.
Jesper

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-04-03 12:31

"lange" <morten.lange@postman.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har lykkes med at hente den amatør optagelse af Kato's
> [...]

Det er en meget dårlig optagelse hvor man slet ikke kan se hvad der sker.

Mvh Thomas