BIKE abonnement
Fra : Ole Fisker

Dato : 25-04-03 11:03

Hej

I går modtog jeg med posten et tilbud om at abonnere på bladet 'BIKE' og
samtidig få en
T-shirt med påskriften 'Livet begynder ved 200' og sådan en påskrift er nok
til jeg bliver negativ
og ikke gider abonnere på bladet.

Er det bare mig der er pivet (og for gammel) eller er det en totalt dumsmart
påskrift at sætte på en Tshirt.

MVH
Fisker

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 25-04-03 11:09

He he, jeg tror det er dig der er ved at være gammel. Det bringer ihvertfald
ikke mit pis i kog.

Meeeen, en udgivelse kom sidste år med en række mc slogan-klistermærker, det
var altså ikke den spidseste blyant i penalhuset der havde fundet på dem.

Desuden synes jeg at Bike er et indholdsmæssigt tyndt blad, desværre det
eneste på Dansk.

Jimmi
XJ600S '99

Fra : Ole Fisker

Dato : 25-04-03 11:16

OK, min MC er også 32 år gammel og kan højst nå op på 150, så der er nok
noget om det.

MVH
FIsker

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-04-03 12:16

"Jimmi Nielsen" <jimmiSLETDETTE@klud.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> var altså ikke den spidseste blyant i penalhuset der havde fundet på dem.

Dumsmart?
Kortet ryger længe inden de 200, såeh... Ja.

Jimmi, øv lige lidt citeringsteknik.

Rittig

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 25-04-03 12:37

----- SNIP ----
> Dumsmart?
> Kortet ryger længe inden de 200, såeh... Ja.

----- SNIP ----

Ja, men Bike skriver jo ikke noget om at det skal være på offentlig vej,
livet kan jo godt starte ved 200 på en bane...

----- SNIP ----
> Jimmi, øv lige lidt citeringsteknik.
> Rittig
----- SNIP ----

Sådan

Jimmi
XJ600S '99

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-04-03 15:40

> [...]
>
> Ja, men Bike skriver jo ikke noget om at det skal være på offentlig vej,
> livet kan jo godt starte ved 200 på en bane...

Smukt!

Rittig

Fra : Castin

Dato : 25-04-03 11:14

Enten har de en bevidst strategi omkring deres målgruppe, eller så er de
bare for meget.....

Allan
xj600s - der ikke KAN køre 200, hvis man ville

Fra : SLP/JM

Dato : 25-04-03 11:41

"Ole Fisker" <notValid@NoWhere.com> skrev > Er det bare mig der er pivet (og
for gammel) eller er det en totalt dumsmart
> påskrift at sætte på en Tshirt.

Jeg synes også, at sådan en påskrift sender et uheldigt signal.

Noget helt andet er, at Bike sendte et brev til en af mine venner, der har
hemmelig adresse og intet at gøre med motorcykler. Han troede, at det var
min kæreste, der i et forsøg på at være morsom havde tilmeldt ham et eller
andet hos Bike, for hvordan kan de ellers sende breve ud til folk med
hemmelig adresse?

--
Mvh Susanne

Fra : Holger Danske

Dato : 25-04-03 11:55

SLP/JM <madcat@c.dk> wrote:
> [...]
> havde tilmeldt ham et eller andet hos Bike, for hvordan kan de ellers
> sende breve ud til folk med hemmelig adresse?

Jeg har modtaget samme slags brev, indeholdende den tynde pamflet, har også
"beskyttet" adresse, og da dette er det eneste forum jeg frekventerer ang.
MC'er, så skulle det ikke undre mig de lurer med her.

Så vil jeg gerne sige til jer !!

Glem det !!!

*vbg*

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Christian

Dato : 25-04-03 12:05

"SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote in message

> [...]
> min kæreste, der i et forsøg på at være morsom havde tilmeldt ham et eller
> andet hos Bike, for hvordan kan de ellers sende breve ud til folk med

Jeg fik også omtalte brev/tilbud om abonnement, men jeg abonnerer allerede
på bladet.

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-04-03 12:23

SLP/JM wrote:

> [...]
> havde tilmeldt ham et eller andet hos Bike, for hvordan kan de ellers
> sende breve ud til folk med hemmelig adresse?

Jeg har også fået det, selvom jeg allerede har abb. på bladet!

Hmmm.... De har nok sendt til alle i nyhedsgruppen! :-/

MVH Mads Stetter

Fra : SLP/JM

Dato : 25-04-03 12:26

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev
> Hmmm.... De har nok sendt til alle i nyhedsgruppen! :-/

Jamen, det kræver jo, at de har adressen. I dette tilfælde drejer det sig om
en mand, der intet har at gøre med denne ng eller motorcykler i det hele
taget, og han har tilmed hemmelig adresse.

--
Mvh Susanne

Fra : Bjørn S

Dato : 25-04-03 12:30

"Mads Stetter" skrev

> Hmmm.... De har nok sendt til alle i nyhedsgruppen! :-/

Jeg har nu ikke fået noget, men har selv været så dum at tegne abbonnement
:-0
De kunne måske ha fået fat på nogle adresselister fra forhandlere, men i så
fald skal jo altid kilden til adressen opgives, og så vidt jeg husker fra en
sag med TDC er det forbudt.

--
/Bjørn - som for en tid tilbage fik reklame fra DFDS - adressekilde TDC

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 25-04-03 12:57

Jeg har ikke fået noget. Men det er så osse mit liv i en nøddeskal. ;-[

> [...]
> men i så fald skal jo altid kilden til adressen opgives, og så vidt
> jeg husker fra en sag med TDC er det forbudt.

Jep! Men det sker ofte. Bl.a. plejer jeg at få en del reklamer når jeg lader
mig momsregistrere. Og det må jo være Told og skat

Fra : Armand

Dato : 25-04-03 12:42

> [...]
> samtidig få en T-shirt med påskriften 'Livet begynder ved 200'
> Er det bare mig der er pivet (og for gammel) eller er det en totalt

T-Shirt'ene skal vel også passe til bladets indhold :-/

--
Armand.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-04-03 13:38

> [...]
> til jeg bliver negativ
> og ikke gider abonnere på bladet.
>
> Er det bare mig der er pivet (og for gammel) eller er det en totalt

Hmm.. Ikke for at rode mig selv ud i en heftig diskussion, men jeg vil da
mene at sådan noget med mc'ere altså har noget mere med fart at gøre end fx.
biler.. Derfor ville det jo være naturligt med en reklame alla den der...
Selvfølgeligt mener jeg ikke at det er rigtigt at livet begynder ved 200
(Men med at man bliver født! ) Hehe... kunne ikke lade være.. Men det er
også helt uakseptabelt at de sender personlige reklamer ud til folk som slet
ikke har noget med mc'ere at gøre! Og til slut vil jeg sige at jeg syntes at
det er et okay blad.. (Nej jeg arbejder ikke for dem og prøver ikke på at
lave god pr' for dem)
-Det er jo så bare én mening ud af maaaange..

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.
-Der sikkert får røvtur nu!

Fra : Jacob

Dato : 25-04-03 14:19

Oliver Bruchhaus wrote:

> [...]
> lave god pr' for dem)
> -Det er jo så bare én mening ud af maaaange..

Ja, jeg synes nu også, at det er et okay blad. Bestemt ikke på højde med Das
Motorrad og andre tyske blade, men det bedste danske forsøg, indtil nu, jeg
kender til.

-Jacob

Fra : Brian W.

Dato : 25-04-03 16:04

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> god pr' for dem)
> -Det er jo så bare én mening ud af maaaange..

DEt er jo postomdelte reklamer. Så alle folk dem. Jeg synes oxo det er HELT
VILDT UACCEPTABELT at jeg får en reklame ind af brevsprækken og
kvindeparfume, når der står brian på døren????? :-/

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : SLP/JM

Dato : 25-04-03 16:18

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev > DEt er jo postomdelte
reklamer. Så alle folk dem. Jeg synes oxo det er HELT
> VILDT UACCEPTABELT at jeg får en reklame ind af brevsprækken og
> kvindeparfume, når der står brian på døren????? :-/

Vi har da ikke fået noget fra Bike. Som jeg har forstået det, er det en
kampagne, hvor brevene er adresseret til specifikke modtagere.

Hvis du refererer til det tilfælde, jeg skrev om, burde vedkommende ikke
modtage noget fra Bike, da han som tidligere nævnt har hemmelig adresse og
ingen tilknytning til mc-miljøet.

--
Mvh Susanne

Fra : Brian W.

Dato : 25-04-03 19:17

SLP/JM wrote:
> [...]
> ikke modtage noget fra Bike, da han som tidligere nævnt har hemmelig
> adresse og ingen tilknytning til mc-miljøet.

Men hvis det er et postomdelt blad hvor man udtrækker modtager tilfædigt, er
der vel ikke noget i vejen for at han modtager det. Vi ved jo heller ikke om
de har stået og luret på en adresseliste, eller en computer har tilfældig
trukket 500 eller 5000 eller hvor manger der nu har modtaget, adresser....!
Man slipper vel ikke for reklamer fordi man har hemmelig adresse. Hvis det
har været en adresseliste har hans adresse nok ikke stået der, eftersom den
er hemmelig.
Jeg synes ikke det er noget at " hisse" sig op over. Jeg får " 5 milliarder"
reklamer om ugen og finder dem til tider lidt nyttige, men

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

" æææææææææælsker mit bilkablad hver lørdag "

Fra : SLP/JM

Dato : 25-04-03 22:20

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev > Vi ved jo heller ikke om
> de har stået og luret på en adresseliste, eller en computer har tilfældig
> trukket 500 eller 5000 eller hvor manger der nu har modtaget,
adresser....!

Uden at vide noget om det, vil jeg tro, at de har fået adresserne fra
Interessebank Danmark, som netop tilbyder personligt adresserede reklamer,
og der er det muligt at markere, at man vil beskyttes mod sådanne
reklamehenvendelser.

> Jeg synes ikke det er noget at " hisse" sig op over. Jeg får " 5
milliarder"
> reklamer om ugen og finder dem til tider lidt nyttige, men

Jeg hidser mig heller ikke op, jeg synes bare, det er underligt....

--
Mvh Susanne

Fra : Tommy Hasen

Dato : 25-04-03 20:58

> [...]
> modtage noget fra Bike, da han som tidligere nævnt har hemmelig adresse og

Kan du nu også være sikker ? der skal ikke meget til før man er
"rockerrelateret" gad vide om politiet selv ved hvad det betyder ?

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk

Fra : SLP/JM

Dato : 25-04-03 22:15

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev > Kan du nu også være sikker ?
der skal ikke meget til før man er
> "rockerrelateret" gad vide om politiet selv ved hvad det betyder ?

Hvad mener du?

--
Susanne

Fra : Tommy Hasen

Dato : 26-04-03 11:56

> Hvad mener du?
>
> --
> Susanne

Det var en joke, men jeg hentyder til at før jul gik medierne i selvsving,
næsten alt kriminalitet var "rockerrelateret" og hvis ikke skrev/sagde de
som reglen "politiet undersøger om det har relation til rockerne"
Jeg har en bekendt, hvis overbo ofte har besøg af Hells Angles, og politiet
holder der ofte og observere, så jeg er sikker på jeg er "rockerrelateret"
når min MZér ofte er observeret på stedet.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk

Fra : Megas

Dato : 25-04-03 14:38

Tjah, de kunne da i det mindste ha´ tilføjet Mph, efter de 200 :D

Iøvrigt er bike sguda det mest irriterende mc-blad.. De elsker at sætte
billeder af hurtige sportsmaskiner på forsiden, men der er mere
touring-tøf-tøf i bladet end i "Touring Nyt" & ellers er det jo mest
scootere & små offroadere de tester.. For hulen hvor jeg savner Alt om
Motorcykler *suk* DE havde nogle kanonsjove artikler, med sort humor & var
ikke så forbandet politisk korrekte som Bike :(

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Bofar

Dato : 25-04-03 15:48

Her gik jeg og troede det var 200 pund de mente
(100 kg)

Fra : Megas

Dato : 26-04-03 01:59

Bofar wrote:
> Her gik jeg og troede det var 200 pund de mente
> (100 kg)

Tjaah, er det ik en pige der har t-shirten på..? Måske er det mm. & noed
helt andet end MC hun ønsker sig.??? :D

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 26-04-03 20:43

Megas wrote:

> [...]
> billeder af hurtige sportsmaskiner på forsiden, men der er mere
> touring-tøf-tøf i bladet end i "Touring Nyt" & ellers er det jo mest

Det er da noget værre sludder. F.eks. i seneste nummer af Bike var der ca. 40
sider omhandlende hurtige motorcykler. Generelt har de da masser af stof
omhandlende sportscykler. Ellers kan du da bare bladre det igennem inden du
køber det.

> For hulen hvor jeg savner Alt om
> Motorcykler *suk* DE havde nogle kanonsjove artikler, med sort humor & var
> ikke så forbandet politisk korrekte som Bike :(

Nej, AOM var sgu da det mest tynde MC-blad overhovedet -jeg savner det
bestemt ikke. Men sådan er vi jo så forskellige...

-Jacob

Fra : Dk.Dude

Dato : 26-04-03 10:04

> [...]
> til jeg bliver negativ
> og ikke gider abonnere på bladet.
>
> Er det bare mig der er pivet (og for gammel) eller er det en totalt

Det "seje" var jo gået lidt af hvis de havde skrevet.. 'Livet begynder ved
80'

Kim
(ham der måske glæder sig til at fylde 80) ;0)