Falco billeder
Fra : John

Dato : 24-04-03 21:45

Jeg smider lige et par Aprilia Falco billeder i dk.binaer.motor, som er værd
at kigge på

V.H John

Fra : Bjørn S

Dato : 24-04-03 22:17

"John" <kramsen@stofanet.dk> skrev
> Jeg smider lige et par Aprilia Falco billeder i dk.binaer.motor, som er
værd
> at kigge på

Hmm...hun der får da ikke sitte på med mig, hun aner jo ikke frem eller bag
på farkosten.....upassende kledt var hun da osse for en tur i det grønne
Nåh, for sørensen, var der også en MC med på billedet 8<0

--
/Bjørn

Fra : John

Dato : 24-04-03 22:29

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på farkosten.....upassende kledt var hun da osse for en tur i det grønne

> Nåh, for sørensen, var der også en MC med på billedet 8<0

Ja, jeg undskylder hende "kosten" som står i vejen for fuldt udsyn til den
flotte Falco, jeg håber du og andre bærer over med mig !

PS : upassende klædt til en tur i det grønne ? hhhmmm ......hun skal ikke
med ud at køre, hun skal istedet vente derhjemme på at far her kommer hjem
og sparker døren op, så står hun forhåbentlig klar med hjemmesko, brassede
kartofler og spejlæg !

V.H John

Fra : Peter Aagaard

Dato : 24-04-03 22:49

John wrote:
> Jeg smider lige et par Aprilia Falco billeder i dk.binaer.motor, som
> er værd at kigge på

Ja og den er bestemt ikke for nybegyndere, fik en prøvetur på sådan en her i
ugens løb, og ihh altså hvor vil den gerne på baghjul..... godt man ikke har
sådan en

Mvh. Peter

Fra : Armand

Dato : 25-04-03 10:14

John <kramsen@stofanet.dk> skrev i en
> Jeg smider lige et par Aprilia Falco billeder i dk.binaer.motor, som er
værd
> at kigge på

Gemte du ikke at vedhæfte dem til Binær-tilsendelsen?

--
Armand.

Fra : John

Dato : 25-04-03 14:08

> Gemte du ikke at vedhæfte dem til Binær-tilsendelsen?

Gemte ..hmm ? forstår ikke helt !!!

John

Fra : Armand

Dato : 25-04-03 19:01