forsætter på næste linie ?
Fra : Henrik Absalon

Dato : 25-04-03 13:09

Hejsa
Jeg har en linie der efterhånden er blevet rigtig lang, så lang at VB ikke
tilader at jeg skriver mere i denne linie.
Er der en måde hvorpå jeg kan forsætte på næste linie ?

Linien ser sådanne ud :

" Values(" & Ordre & ",'" & Vare & "','" & Lamp & "',

Henrik Absalon

Fra : Stefan D. Jønsson

Dato : 25-04-03 15:23

Så vidt jeg ved (jeg er lidt ny i VB) Så kan du fortsætte med en ny linie
ved hjælp af _
eks.
SaveSetting AppName:="MomsBeregning", _
Section:="Indstillinger", Key:="MomsPct", Setting:=NyMomsPct

Mv.
Stefan Jønsson

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 25-04-03 18:08

"Henrik Absalon" <ha@danlamp.dk> tastet:

> [...]
> ikke tilader at jeg skriver mere i denne linie.
> Er der en måde hvorpå jeg kan forsætte på næste linie ?

.... Values(" & Ordre & ",'" & _
Vare & "','" & Lamp & "', ...

Stefan er inne på det ...

--