[Dialog] Vis kun ulæste meddelelser
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-03 13:47

Kan man sætte Dialog op til kun at vise ulæste indlæg - alternativt tråde
med ulæste indlæg?

Det bedste vil være hvis man let kan skifte mellem de to eller tre
forskellige filtreringer (vis alle, vis tråde med ulæste, vis ulæste)

NB: Kan det passe at der ikke er en standardtastaturgenvej til at sende et
indlæg? (altså Action => Send now)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-04-03 14:01

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Kan man sætte Dialog op til kun at vise ulæste indlæg - alternativt tråde
> med ulæste indlæg?

Ja sådan har jeg sat min op, den er kun vinget af i disse 3 felter.
Unread, not ignored, show complete tread og kaldt den 'Min foretrukne'

> Det bedste vil være hvis man let kan skifte mellem de to eller tre
> forskellige filtreringer (vis alle, vis tråde med ulæste, vis ulæste)

Det er da bare at gå igang, der er jo 9, man selv kan sætte op.

> NB: Kan det passe at der ikke er en standardtastaturgenvej til at sende et
> indlæg? (altså Action => Send now)

Ja, den må du selv sætte op.

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-03 14:34

Henrik K Hansen skrev:

> Ja sådan har jeg sat min op, den er kun vinget af i disse 3 felter.
> Unread, not ignored, show complete tread og kaldt den 'Min foretrukne'

Glimrende - den vil jeg fluks kopiere.

> Det er da bare at gå igang, der er jo 9, man selv kan sætte op.

Oh - nu fandt jeg dem. Jeg havde kigget under "Message View Options" - der
var ikke rigtig noget at hente.

> Ja, den må du selv sætte op.

Mærkeligt - men så længe man selv kan sætte en genvej er det vel o.k.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-03 14:41

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Mærkeligt - men så længe man selv kan sætte en genvej er det vel o.k.

Hm - jeg kan ikke finde "send now" når jeg er inde og definere
genvejstaster. Hvad gør man så?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-04-03 21:40

Henrik K Hansen skrev:

> Aha, så er det kun ignore forslaget.

Hvilken kommandolinje var løsningen?
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-04-03 09:09

Henrik K Hansen skrev:

> Ingen kommandolinie, men et script.
>
> http://www.40tude.com/dialog/wiki/index.php/ScriptFetchByInterval

O.k. - tak.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-04-03 15:31

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Hm - jeg kan ikke finde "send now" når jeg er inde og definere
> genvejstaster.

så kigger man i Options, genvejstaster når man nu er igang med at skrive et
indlæg.

--
Henrik
[*Et quotefjols' indlæg er blevet markeret af Korrnews*]

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-03 15:38

Henrik K Hansen skrev:

> så kigger man i Options, genvejstaster når man nu er igang med at skrive et
> indlæg.

Man bliver stadig klogere. Takker (og trykker F8).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-04-03 18:13

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Man bliver stadig klogere.

Det gør man da.

> Takker (og trykker F8).

Det var så lidt, men zoom knappen vil jeg nu ikke undvære.

Kunne jeg slippe for det ignore forslag, ved testgrupper og starte Dialog

Best Viewed With Any Newsreader.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-04-03 18:50

Henrik K Hansen, du skrev:

> starte Dialog
> med en kommandolinie der hentede nye artikler, ville jeg være næsten 100%
> [...]

En Hamster uden Dino's script og moduler,
er ikke en rigtig Hamster.
http://starcruiser.dk/hamstersiden/

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-04-03 23:51