Sappire radeon 9500pro støj
Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 25-04-03 20:22

jeg har lige investeret i omtalte grafikkort, og jeg må sige at jeg er
skuffet over den støj det frembringer med sin 10kr plastik køler/blæser

hvilken blæser skal jeg bruge istædet for ?
er der noget software som kan regulere blæseren ?

Emanuel

Fra : John Doe

Dato : 24-04-03 21:20

> hvilken blæser skal jeg bruge istædet for ?

Jeg vil anbefale en passiv køler (ingen blæser) fra Zalman (ZM80A-HP)
http://www.bsmultimedia.dk/info.php?id=37

Koster kr.245 inkl. moms. Den kan være lidt triggy at montere, men det er
ikke svært (den skal bare have pasta nok)

John

Fra : Devast8or

Dato : 25-04-03 19:42

John Doe wrote:

> [...]
>
> Koster kr.245 inkl. moms. Den kan være lidt triggy at montere, men
> det er ikke svært (den skal bare have pasta nok)

Nok pasta? Hvis den er ligesom en CPU-køler at montere, skal den da netop
ikke have særlig meget pasta.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : John

Dato : 25-04-03 20:25

> Nok pasta? Hvis den er ligesom en CPU-køler at montere, skal den da netop
> ikke have særlig meget pasta.

Den skal have meget pasta Der er en stor kontaktflade samt en rille og
en pipe, der skal have en god forbindelse, så den skal have mere end
"normalt". Det var i hvert fald min erfaring, da jeg skilte den af igen
efter jeg havde samlet den og netop kom mere pasta på (det ledte varmen
bedre om til den anden halvdel).

John

Fra : Quadro

Dato : 25-04-03 14:47

"Emanuel Johannessen" <emanuel[remove this)@adr.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvilken blæser skal jeg bruge istædet for ?
> er der noget software som kan regulere blæseren ?

Ret lige dit ur

/Jógvan Lindenskov

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-03 19:07

>Ret lige dit ur

Det behøver han ikke, det generer ikke mig.

Fra : flemsus

Dato : 25-04-03 19:15

<Erik> wrote in message news:3ea978e4.990875@dtext.news.tele.dk...

> Det behøver han ikke, det generer ikke mig.

Det var jo nok ikke lige dig han tænkte på da han bad om at få stillet uret,
klovn!

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-03 08:00

>Det var jo nok ikke lige dig han tænkte på da han bad om at få stillet uret,
>klovn!
Mand, er du lige langsom i roen.
I kan bare sorterer på en anden måde, så er vi andre fri for de uendelige
"Ret lige jeres ur".... Det er spam i mine øjne.

Fra : MaRk

Dato : 26-04-03 10:20

> Mand, er du lige langsom i roen.

Nej, flemsus har ret.
Det er dig der er galt på den.

> I kan bare sorterer på en anden måde, så er vi andre fri for de uendelige
> "Ret lige jeres ur".... Det er spam i mine øjne.

Nej!! Det klart nemmeste for mig og sikkert mange andre er da at sortere
efter dato.
Folk kan bare lade vær med at ændre på datoen når de poster topics.

Mvh
Mark

Fra : Niels T

Dato : 26-04-03 11:33