Forsikring til de halvgamle (44) ???
Fra : ZQ

Dato : 23-03-01 23:49

Er der nogen der kender et selskab med rimelige priser for ældre hobby
MC'ere ?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Brian

Dato : 24-03-01 11:22

Tjaaa jeg kører under alm. brand.

Og min far tjekkede oxo til ham selv( 50 år) og kunne komme ned omkring
4500,- inkl. kasko, og en selvrisiko, på ca 1000 - 1500,- '

okay synes jeg da.

Brian der er glad for sin forsikring.

--
*****W.A.F.....Wife Approvable Factor*****
ZQ <0SPAMrahbek@rocketmail.com> skrev i en

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-03-01 18:37

--

Jeg er i Tryg og betaler ca. 1800,- for hele året for min mc. Det er
dog vist lidt mere end hobby - kører godt 20.000 km om året.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-03-01 18:41

> Jeg er i Tryg og betaler ca. 1800,- for hele året for min mc. Det er
> dog vist lidt mere end hobby - kører godt 20.000 km om året.
--

Ups. Jeg glemte at underskrive.

Allan Bojesen
CB750 F2 -78

Fra : Gurli Jensen

Dato : 25-03-01 19:16

Jeg har min "gamle" Suzuki forsikret i Nykredit/Østifterne; dog uden kasko,
da de ikke kaskoforsikrer, her gi'r jeg kr. 624,00 om året.
Hilsen
Gurli
GS1000E

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-03-01 21:26

> [...]
kasko,
> da de ikke kaskoforsikrer, her gi'r jeg kr. 624,00 om året.

Ovennænte pris er med kasko.

Allan Bojesen
CB 750 F2 -78

Fra : Brian C.

Dato : 25-03-01 22:22

Jeg er ikke helt så gammel, kun 30, og betaler ca. 2500 kr. i Runa for min
CBR600 F1.

Brian C.
CBR600

Fra : Armand

Dato : 02-04-01 02:37

> Ups. Jeg glemte at underskrive.
> Allan Bojesen
> CB750 F2 -78

Og det gjorde ZQ også, derved at det under alle omstændigheder er
væsentligt hvilken model at man snakker om !!

--
Armand.

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-03-01 17:48

Jeg er 53 år og har en Honda CX 500. Min forsikingspræmie hos Tryg-Baltica
er ca. 1100 kr. om året. Den dækker ansvar og kasko. Det er en forudsætning
at CX'en står i garagen det halve af året.

Venlig hilsen
Henning

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-03-01 19:30

"Henning Jensen" <tjell@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> er ca. 1100 kr. om året. Den dækker ansvar og kasko. Det er en
forudsætning
> at CX'en står i garagen det halve af året.

Det lyder da kedeligt....

Hvis min kæreste skulle stå i garagen halvdelen af året, så ville jeg DØ!
;-(

Den skal da ud og nyde den dejlige asfalt )

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels Pein

Dato : 27-03-01 21:41

Henning Jensen skrev ...
>Det er en forudsætning at CX'en står i garagen det halve af året.

Et halvt år i træk eller et halvt år i alt

Pein

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-03-01 17:53

--
Stå et halvt år i træk!!! - så bliver man da noget forkølet

Allan Bojesen

Fra : ZQ

Dato : 01-04-01 00:15

Tak for det jeg prøver at ringe til dem også.

mvh.peter