Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign crasher
Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-04-03 19:01

Nogen der har gode råd om InDesign 2.02, der crasher konstant....

Har prøvet geninstallation, kører med alle opdateringer af ID.

Maskinen kører XP pro UK, alle opdateringer osv. ID gør det både i UK
og DK ver. og jeg har tømt Temp-mappe osv....

Spørger i denne guppe og ikke windows gruppe da jeg tror det er et
InDesign-problem.....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Villy Erichsen

Dato : 24-04-03 20:16

In article <fe9gav494ehre3inlikhnpo47ro91mrtv9@4ax.com>, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

> [...]
> og DK ver. og jeg har tømt Temp-mappe osv....
>
> Spørger i denne guppe og ikke windows gruppe da jeg tror det er et
Ingen problemer med Mac OS X 1.2.5 DK - InDesign 2.02 Dansk - har kørt
med det en måneds tid nu - ikke et eneste crash. (Brugt til
avisannoncer)
Nogle enkelt crash med Mac OS 9.2.2
Prøv at checke Adobes hjemmeside - måske er der problemer med XP pro

Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-04-03 22:00

Jeg kan bare ikke få den til at køre stabilt.... Ved ikke om det msåke
skyldes dokumentet -eller programmet.....

Fra : Madsen

Dato : 26-04-03 22:28

Karsten Jensen skrev:

> Nogen der har gode råd om InDesign 2.02, der crasher konstant....

Jeg har faktisk aldrig oplevet et crash i InDesign 2.02 i WinXP
så det undrer mig godt nok hvorfor den hele tiden crasher hos dig.
Kommer den med en fejlmeddelelse, eller lukker dem bare ned?

Madsen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-04-03 09:30

On Sat, 26 Apr 2003 23:28:25 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Kommer den med en fejlmeddelelse, eller lukker dem bare ned?

Programmet laver en ulovlig handling og lukker.

Har fået fejlene minimeret ved at få ID til ikke at vise
grafik/billeder - og kun vise der er grå-toner.

Har et stort og dumt 4 mb gif-billede i starten af dokumentet som jeg
vist lige må prøve at lave om i et andet format.

Computeren burde kunne køre det, da det er en 800 PIII med 768 MB RAM.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-04-03 12:52

On Tue, 29 Apr 2003 10:30:09 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Nu er jeg ikke i tvivl.... Det ér grafikken, der er skyld i det.
Mærkeligt.....

Fra : Madsen

Dato : 29-04-03 13:32

Karsten Jensen skrev:

> Nu er jeg ikke i tvivl.... Det ér grafikken, der er skyld i det.
> Mærkeligt.....

Jeg har aldrig arbejdet med *.gif-billeder i InDesign så jeg ved
ikke om den også ville crashe her, men det er da trods alt positivt
at du nu har fundet ud af at det er den indsatte grafik og ikke
InDesign der er noget galt med.

Madsen.