Silkeborg
Fra : Alan Olsen

Dato : 24-04-03 18:25

Jeg overvejer en tur til en af Silkeborgsøerne her i weekenden.
Er der nogen der har været i vandet i Slaaensø eller Almindesø fornylig.
Hvad er sigten pt.

Mvh Alan
--

Kik ind på www.lungfish.dk

Fra : mach1

Dato : 24-04-03 19:04

Almindsø i onsdags : temmelig dårlig sigt efter min mening.
mach1

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 25-04-03 07:00

Var i Almindsø tirsdag, og der var sigt på 1-1½ meter, så det er ikke noget
at prale af.

Thomas Mikkelsen
Silkeborg Frømandsklub

Fra : Alan Olsen

Dato : 26-04-03 20:40

Tak for svarene. Jeg var i Slaaen sø idag. Sigt 1 m.

Mvh Alan