USB omformer søges !
Fra : Peter Ursin

Dato : 24-04-03 17:37

Hej igen,
Så spørger jeg altså endnu engang

Jeg skrev forleden at jeg havde fået fat i en Trackball demo, som var uden
modtager.
Morten Lind var så venlig at hjælpe med modtager fra et Logich keyboard.
Minsandten om det ikke virker. Fedt.
Desværre kan jeg pt. kun bruge trackballen på pc'en da modtageren er
udstyret med et PS/2 stik. Ret irriterende fordi så meget bruges pc'e altså
ikke, det er mere på mac'en jeg vil have det til at virke.

Jeg har været hele Falkoner Alle igennem for at skaffe en PS/2 --> USB
omformer, men uden held. De siger alle at den slags fås kun sammen med
musen. USB-PS/2 kan de alle levere men ikke omvendt! Øv.

For at gøre en lang historie kort, der skulle vel ikke være en eller anden
der tilfældigvis lå inde med sådan en omformer? Det er godt nok lidt
pc-relateret men jeg tænkte det kunne jo være der var flere som mig som
havde begge dele ?

Jeg krydser fingre for et positivt svar.

mvh
Peter Ursin

Fra : Morten Lind

Dato : 24-04-03 18:23

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> havde begge dele ?
>
> Jeg krydser fingre for et positivt svar.

Hej Peter
Du ku´ også prøve dk.marked.privat.edb.mac
Held & lykke
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Morten Lind

Dato : 24-04-03 18:32

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej Peter
> Du ku´ også prøve dk.marked.privat.edb.mac
> Held & lykke
> Morten

Hej igen, Peter.....

De har en omformer i Zitech.......

http://zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=12077

men for det første koster den 250,- og for det andet kommer du nok til
at mangle et forlængerkabel, men ring til dem....måske har de noget på
værkstedet, du kan bruge

M.

Fra : Peter Ursin

Dato : 24-04-03 18:45

> [...]
>
> men for det første koster den 250,- og for det andet kommer du nok til
> at mangle et forlængerkabel, men ring til dem....måske har de noget på

Ja, der er godt nok en heftig pris, især når det omvendte stik koster 39,-.
Iøvrigt lidt mystisk fordi iflg. beskrivelsen så omformer den USB til PS/2,
men det ligner det da ikke ud fra billedet. Nå jeg prøver at tage fat i
Zitech-værkstedet i morgen.
Tak fir info.

mvh
Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-04-03 21:10

On Thu, 24 Apr 2003 18:37:28 +0200, Peter Ursin wrote:

> Jeg krydser fingre for et positivt svar.

Hvis du ikke har fået andre svar, så har jeg et par stykker liggende.
Du kan få en for et kuvert med svarporto. Jeg kan ikke garantere at jeg
sender den samme dag da jeg får lidt travt i den nærmeste fremtid.
--
MVH
Martin Edlich

Uden tid til nedtælling denne gang.....

Fra : Peter Ursin

Dato : 24-04-03 21:58

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote in message

> [...]
> Du kan få en for et kuvert med svarporto. Jeg kan ikke garantere at jeg
> sender den samme dag da jeg får lidt travt i den nærmeste fremtid.

Meget gerne.
Jeg går ikke ud fra at adressen i headeren virker, så du kan jo lige smide
mig en mail hvortil jeg skal sende.
Du bor ikke i København vel, fordi så ku' jeg jo måske lige komme forbi i
morgen og hente ?
Jeg har nemlig fri fra arbejde.

mvh
Peter Ursin

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-04-03 22:32

On Thu, 24 Apr 2003 22:58:29 +0200, Peter Ursin wrote:

> Meget gerne.
> Jeg går ikke ud fra at adressen i headeren virker, så du kan jo lige smide
> mig en mail hvortil jeg skal sende.

Jeg poster naturligvis med en valid adresse.

> Du bor ikke i København vel, fordi så ku' jeg jo måske lige komme forbi i
> morgen og hente ?
> Jeg har nemlig fri fra arbejde.

Jeg bor i Hundige, men jeg ved ikke lige hvad tid jeg er hjemme i morgen.
Jeg ved faktisk ikke hvornår jeg er hjemme den næste måneds tid, da mine
unger af en eller anden årsag er meget utålmodige, samt har grundlaget til
at blive fremragende fodboldspillere.
Sagt på en anden måde, så er jeg far til fem i morgen - denne gang "kun"
1,5 måned for tidligt, men alligevel føler jeg mig en anelse overrasket*.

* Det var den jyske formulering, på køvenhavnsk er jeg ved at skide grønne
grise af bar nervøsitet.

Fra : Peter Kiil

Dato : 24-04-03 23:18

in article pan.2003.04.24.21.32.17.665645@mail.edlich.dk, Martin Edlich at
newsspam4@mail.edlich.dk wrote on 4/24/03 11:32 PM:

> Sagt på en anden måde, så er jeg far til fem i morgen - denne gang "kun"
> 1,5 måned for tidligt, men alligevel føler jeg mig en anelse overrasket*.

Jamen til lykke! Håber alt går vel

--
/peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-04-03 10:00

On Fri, 25 Apr 2003 00:18:17 +0200, Peter Kiil wrote:

> Jamen til lykke! Håber alt går vel

Det gik skam over al forventning. Ungerne er pænt store taget i
betragtning af deres unge alder, samt at de er tvillinger. Jeg tør næsten
ikke tænke på hvor stor fruens mavse var blevet hvis hun havde gået tiden
ud.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Christian Bech

Dato : 27-04-03 21:43

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> skrev:

> [...]
>ikke tænke på hvor stor fruens mavse var blevet hvis hun havde gået tiden

Tillykke!
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-04-03 22:55

On Sun, 27 Apr 2003 22:43:10 +0200, Christian Bech wrote:

> Tillykke!

Takker.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Morten Lind

Dato : 25-04-03 13:40

> [...]
>
> * Det var den jyske formulering, på køvenhavnsk er jeg ved at skide grønne

Tillykke, Martin & til resten af kollektivet
(Respeeeekt)
Mange tanker fra Morten, der fik skåret ledningen over

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-04-03 09:59

On Fri, 25 Apr 2003 14:39:37 +0200, Morten Lind wrote:

> Tillykke, Martin & til resten af kollektivet

Takker.

> (Respeeeekt)
> Mange tanker fra Morten, der fik skåret ledningen over

Av?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Morten Lind

Dato : 27-04-03 11:33

> Takker.

> Av?

.....næeh......lokalbedøvelse så jeg ku´ følge med og en nuttet
sygeplejeske i HVER hånd til at modvirke den dalende manddomsfølelse
mens doktormanden snittede

Det tog tyve minutter - dagen efter kunne jeg ha´ gået på arbejde, men
måtte lige bruge en uge på at stive psyken af.

Så deeeet.........

Men pøjsa´er herfra
Morten

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-04-03 20:13

On Sun, 27 Apr 2003 12:32:54 +0200, Morten Lind wrote:

> .....næeh......lokalbedøvelse så jeg ku´ følge med og en nuttet
> sygeplejeske i HVER hånd til at modvirke den dalende manddomsfølelse
> mens doktormanden snittede

Og sygeplejerskerne var der for at sikre at lægen kunne finde det rigtige
sted at snitte?

> Det tog tyve minutter - dagen efter kunne jeg ha´ gået på arbejde, men
> måtte lige bruge en uge på at stive psyken af.

Puha, det lugter af pjæk....
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-04-03 14:40

> Sagt på en anden måde, så er jeg far til fem i morgen - denne gang "kun"
> 1,5 måned for tidligt, men alligevel føler jeg mig en anelse overrasket*.

Hjertelig tillykke, Martin.
Husk at der skal 11 (+ reserver) til at stille sit eget (Edlich)hold. I
fodbold, altså. Måske skulle I satse mere på en anden sportsgren?

> * Det var den jyske formulering, på køvenhavnsk er jeg ved at skide grønne
> grise af bar nervøsitet.

Mon ikke jyder også kan skide grønne grise? Der skulle da være
muligheder for studier i marken - om jeg så må sige?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-04-03 09:57

On Fri, 25 Apr 2003 15:39:33 +0200, Mich. Ottosen wrote:

> Hjertelig tillykke, Martin.
> Husk at der skal 11 (+ reserver) til at stille sit eget (Edlich)hold. I
> fodbold, altså. Måske skulle I satse mere på en anden sportsgren?

Ja, nu siger konen at hun ikke vil mere (og hun lød som om hun mente det),
så ungerne må finde noget andet at bruge deres sparkeevner til.

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-04-03 14:25

In <1ftz7b6.1757obaikaqihN%mortenlind@mac.com> Morten Lind wrote:

> Tillykke, Martin & til resten af kollektivet
> (Respeeeekt)
> Mange tanker fra Morten, der fik skåret ledningen over

På musen, eller hvad? (er ikke helt med) - og ja, tillykke, Martin!
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 25-04-03 14:33

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> På musen, eller hvad? (er ikke helt med) - og ja, tillykke, Martin!

Kald du det bare en mus, David Den er blevet kaldt så meget i tidens
løb))))))
M.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 27-04-03 23:24

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> [...]
>ikke tænke på hvor stor fruens mavse var blevet hvis hun havde gået tiden

Jamen, så kan man jo sige rigtig hjertelig tillykke.

fra hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.