E-Mail
webnoob 5265
Dialog: Catch up and go to next
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-04-03 15:22

Jeg famler mig stadig langsomt frem i Dialog. Der er menupunkter
til "Mark selected group read" og "Skip to next unread newsgroup" -
men kan man ikke kombinere de to.

Xnews' F8-tast er en af mine bedste venner (i programmet - hvad
skal man gøre i Dialog?
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-04-03 22:57

On Thu, 24 Apr 2003 16:21:50 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]
> men kan man ikke kombinere de to.
>
> Xnews' F8-tast er en af mine bedste venner (i programmet - hvad

Jeg har sat min dialog til at markere alt i gruppen jeg forlader til læst
ved tryk på [N] (skip til næste nye besked) eller [S] (skip til næste nye
besked i næste gruppe) - ligesom i Agent.

Eneste anke, som jeg stadig ikke har fundet en vej udad er, når jeg
springer fra èn gruppe til en ny gruppe, så springer Dialog automatisk til
nyeste indlæg og springer let og elegant over svar til gamle indllæg i
tråden - jeg omgår dette ved efter at Dialog er sprunget til nyeste start
indlæg i ny gruppe, så at trykke [Shift] ned og samtidig trykke [+], så
udvider Dialog alle tråde i gruppen og herefter kan jeg trykke [N] og komme
frem i de nye indlæg èt efter èt - dette er mit eneste negative pun kt ved
Dialog - og der er SÅ mange andre prositive ting ved den i forhold til
Agent, at disse 2-3 ekstra tryk ved indgang til ny gruppe er småting at
skulle gøre ekstra i forhold til agent.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-03 08:47

Dr.Ralph skrev:

> Jeg har sat min dialog til at markere alt i gruppen jeg
> forlader til læst ved tryk på [N] (skip til næste nye besked)
> eller [S] (skip til næste nye besked i næste gruppe) - ligesom
> i Agent.

Hvordan gør man det?