Andet multimedie
bentjuul 3670
Fora?
Fra : Lasse

Dato : 24-04-03 18:16

Hej,
Hvad findes der af danske fora - online såvel som magasiner - for grafikere
og webdesignere?

Hér tænker jeg ikke så meget på teknisk Q&A, men mere på et overordnet
plan - idéer, jobs, teori mv.

Mvh
Lasse

Fra : Studio Smalbro

Dato : 24-04-03 20:35

AGI har noget på www.agi.dk men det er desværre det tætteste på koma man nu
kan komme uden at være stendød. Det er en skam, for - sådan ud fra en
teknisk betragtning - er det nogle fine fora. Jeg syntes egentlig gruppen
her kunne levere en del af det du efterspørger, men desværre - syntes jeg -
bliver der hurtigt "bendt betjent" i diskussionen, hvis den ryger udover
helt klart formulerede spørgsmål a la "hvordan laver en epsfil?" Grafisk
arbejde er jo sjældent så snævert redskabsorienteret når det kommer til
stykket. Men de mere holdningsorienterede diskussioner kommer ikke så tit op
her.
Kh
Bjørn