Krav til kosten når den skal være henholds~
Fra : Tina

Dato : 24-04-03 10:41

Hej!

ER der nogen der ligger inden med oplysninger om, hvilke krav der
stilles - dvs. hvilke fødevarer/produkter må ikke indgå i kosten, hvis
der er tale om at den skal være glutenfri eller uden æg - og hvordan
bestemmer man om en given ret/opskrift er kolesterol fattig?

Mvh.
Tina

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 25-04-03 03:48

"Tina" <tla@pc.dk> skrev i en meddelelse...

> [...]
> der er tale om at den skal være glutenfri eller uden æg - og hvordan
> bestemmer man om en given ret/opskrift er kolesterol fattig?

Uuuhh ha! .. Det var vist et af de lidt svære smørgsmål! ..

Jeg håber du får hjælp fra de tiloversblevne eksperter.

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Skaberen pålægger mennesket at spise for at leve, lokker
ham dertil gennem appetitten og skænker ham nydelsen som
belønning. Bordets glæder tilhører alle aldre, alle stænder,
alle lande og alle tider. De kan forenes med alle andre
glæder, og holder sig til det sidste for at trøste os over
tabet af de øvrige! - Ejler Jørgensen