Datofiltrering i Dialog
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-04-03 23:36

Jeg overvejer at skifte fra Xnews til Dialog. Inden jeg tager springet vil
jeg godt prøve at få så mange af de finesser jeg værdsætter ved Xnews med
over i Dialog.

Her og nu er det en hurtig sortering på datoer jeg mangler. Dialog kan godt
filtrere datoer, men jeg skal skrive datoværdien, og jeg kan så vidt jeg
kan se ikke bruge mindre end eller større end. Jeg læser skiftevis news
hjemmefra og fra arbejde - derfor er der ofte en del indlæg der bare skal
skippes. I Xnews sorterer jeg på alder, sådan så jeg fx kun ser indlæg fra
dags dato (0 dage) eller fra i dag eller i går (1 dag).

Kan jeg gøre noget tilsvarende med Dialog? Jeg kan ikke bruge en fast
scoreregel - filteret skal kunne slås til og fra efter behov.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-04-03 05:09

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Dialog kan godt
> filtrere datoer, men jeg skal skrive datoværdien, og jeg kan så vidt jeg
> kan se ikke bruge mindre end eller større end

Age < 1 , viser kun indlæg fra idag

--
Henrik
En Hamster uden Dino's script og moduler,

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-04-03 10:58

Henrik K Hansen skrev:

> Age < 1 , viser kun indlæg fra idag

[leder efter en passende væg at banke mit hoved ind i]

Selvfølgelig - tak for hjælpen. Jeg havde slet ikke bemærket at man
også kunne vælge "Age" i filterboksen (jeg er bare stoppet ved
"Date").
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-04-03 13:30

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Selvfølgelig - tak for hjælpen. Jeg havde slet ikke bemærket at man
> også kunne vælge "Age" i filterboksen (jeg er bare stoppet ved
> "Date").

Ikke se skoven for bare træer .

Jeg er så tilfreds med Dialog, at der snart kommer en stjerne i mine
indlæg.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-04-03 13:53

On 24 apr 2003, Henrik K Hansen wrote something like this :

> Jeg er så tilfreds med Dialog, at der snart kommer en stjerne i
> mine indlæg.

Er den stabil?

Kan man sortere indlæg med nyeste indlæg øverst og stadig have tråde?

Det var en af grundende til at jeg var lidt træt af Agent.

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-04-03 14:44

On 24 Apr 2003 13:20:42 GMT, Palle Jensen wrote:

> OK det var dråben! Nu må jeg prøve

Hmm... Poster med den nu

Kan man ikke få den til at hente et indlæg bare ved at stile sig på et
indlæg. Ligesom Agenten skal man nu dobbeltklikke..

--
Palle

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-04-03 17:31

Palle Jensen, du skrev:

> Kan man ikke få den til at hente et indlæg bare ved at stile sig på et
> indlæg.

Nu er det kun i en enkelt gruppe hvor jeg ikke henter både header og body,
og der bruger jeg space, enter.

--
Henrik
Min KorrNews indkommende news def

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-04-03 14:09

Palle Jensen, du skrev:

> Er den stabil?

Ja den er blevet meget stabil, det eneste underlige den har gjort her, er
at den understreger alle ordene i et indlæg, men det er meget sjældent det
sker.

> Kan man sortere indlæg med nyeste indlæg øverst og stadig have tråde?

Ja. se http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/dialog.png

> Det var en af grundende til at jeg var lidt træt af Agent.

Jeg var træt af Agenten, p.g.a de manglende muligheder, og det sløve tempo
Forte har på deres udviklingsarbejde, Dialog idag er Agenten i år 2020.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Palle Jensen