Jeg mangler desperat PaperPort software
Fra : Olav Noksagt

Dato : 23-04-03 23:26

Hej
Jeg har overtaget en gammel PaperPort seriel, men diskette 1 er kaput.

Er der ikke nogen der har een liggende, der kan lave mig et image?

Jeg HAR prøvet at trække alle filer ud af en gammel backup og derefter
installere manuelt, men kontolpanelet giver mig fejlmeldingen "not properly
initialized - please restart" uden at det hjælper.

Mac OS 9.2.2, G3 beige.

Olav

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-04-03 23:57

Olav Noksagt <noksagt_fjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
> installere manuelt, men kontolpanelet giver mig fejlmeldingen "not properly
> initialized - please restart" uden at det hjælper.

Du skriver ikke nærmere om model, så jeg ved ikke, om det her hjælper
dig. Firmaet har en hjemmeside, hvor man kan hente drivere. Men om din
er for gammel, ved jeg ikke.
<http://www.visioneer.com/support/drivers.asp>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Olav Noksagt

Dato : 24-04-03 08:09

Hej
Tak for svaret

Det er en Visionner Paperport Vx'er Serial - og jeg HAR kontaktet firmaet
der kræver et større beløb for at give mig softwaren. Det er lidt surt at
skulle betale for software jeg HAR betalt for, men hvor disketten er kaput.
Dit link var fint nok, men giver mig KUN en opdatering på kontrolpanelet.
Jeg får stadigvæk en "geninstaller"- melding.
Visionner er lidt gumpetunge, for de praler med at man kan hente al software
nemt og hurtigt, men altså ikke til 3.5. Kun Kontrolpanelet (CP) med 3.5.1.

Fortvivlede hilsner
Olav