AppleWorks 6.2.7?
Fra : Henrik Münster

Dato : 23-04-03 23:01

Hvad er det for noget med en AppleWorks 6.2.7, som man kan se på den
amerikanske Apple Shop? Jeg synes ikke, der er kommet nogen opdatering,
som man kan downloade.

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-04-03 23:05

In <1ftw7yp.34vfjs1pi1calN%henrik@muenster.dk> Henrik_Münster wrote:
> Hvad er det for noget med en AppleWorks 6.2.7, som man kan se på den
> amerikanske Apple Shop? Jeg synes ikke, der er kommet nogen opdatering,
> som man kan downloade.

Det er der heller ikke, det er meget mystisk. Men vi venter spændt,
selvom det er en lille opdatering ifølge nummeret.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-04-03 23:43

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Det er der heller ikke, det er meget mystisk. Men vi venter spændt,
> selvom det er en lille opdatering ifølge nummeret.

Altid noget rumor siterne ikke har opfundet noget sært ... ohh wait

Mojn, Thomas

--
If Erik R. is standing in the middle of the forest speaking, and
there is no one around to hear him ... is he still wrong?

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-04-03 23:57

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Det er der heller ikke, det er meget mystisk. Men vi venter spændt,
> selvom det er en lille opdatering ifølge nummeret.

Min AppleWorks er da kun 6.2.4, så det er hele tre numre.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-04-03 09:05

> [...]
> Hvad er det for noget med en AppleWorks 6.2.7, som man kan se på den
> amerikanske Apple Shop? Jeg synes ikke, der er kommet nogen opdatering,

Så er den her. Clippings knalder ikke længere mit AW ned, hvis det søger
på nettet og ikke finder noget, der er vist bedre Word oversættelse, etc.
Foreløbig småting, jeg holder mig til Mellel.

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 24-04-03 09:43

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Så er den her.

Kun på engelsk, ikke? Eller er det en international version?

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-04-03 12:59

In <1ftx1pa.g33mtw12g3k3gN%lars@NOSPAMlarsonline.dk> Lars_Kristian_
Sørensen wrote:

> Kun på engelsk, ikke? Eller er det en international version?

Nå, ja, kun på engelsk.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 24-04-03 14:03

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Nå, ja, kun på engelsk.

Løser den det med de manglende skabeloner på nettet?!
--
Poul

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-04-03 15:09

In <1ftxdrk.q2plp01floctoN%fjern_pst@phenomen.dk> Poul Skovmand
Thingholm wrote:

> Løser den det med de manglende skabeloner på nettet?!

Det stod der vist noget om. Jeg bruger den ikke selv mere, da jeg er
gået over til Mellel.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-04-03 18:16

Se http://www.macrumors.com/pages/2003/04/20030423224351.shtml

venlig hilsen

Martin

> Hvad er det for noget med en AppleWorks 6.2.7, som man kan se på den
> amerikanske Apple Shop? Jeg synes ikke, der er kommet nogen opdatering,
> som man kan downloade.

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-04-03 18:18

PS og selvfg. http://www.apple.com/appleworks/update/

venlig hilsen

Martin (som glæder sig til i morgen hvor ADSL'en bliver installeret)

--and don't forget to boogie