Søger opskrift på chokolade scones
Fra : Marlene Nielsen

Dato : 23-04-03 20:53

Hejsa

Jeg er på jagt efter en opskrift på scones (ved ikke om det er stavet
rigtigt) lidt hårde boller med chokoladestykker. Jeg kan huske at jeg spiste
en masse af dem da jeg gik på handelsskole, Vester Alle i Århus.

Og evt. et sted hvor man kan købe chokolade, der er i endten stykker eller
små kugler.

På forhånd tak

Marlene

Fra : hansen

Dato : 23-04-03 21:08

"Marlene Nielsen" <dmglenvad@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
spiste
> en masse af dem da jeg gik på handelsskole, Vester Alle i Århus.

Denne opskrift er afprøvet og så absolut godkendt herhjemme!
http://mp.sol.dk/madogvin/samlingen/o0810045.html

Fra : B. Nielsen

Dato : 25-04-03 08:07

1000 tak for opskriften. Den blev afprøvet i går, men efter min smag er der
for meget kardemomme i, så næste gang jeg bager dem vil jeg nok kun komme
halvt så meget i.

Også havde jeg vist fået fat i noget forkert chokolade. Jeg have købt en
plade mørk koge/bage chokolade, det var ikke helt vildt godt.

Men jeg vil forsøge mig frem.

Marlene