Project om fisk omkring skagen!
Fra : Morten

Dato : 23-04-03 18:31

Håber jeg har posted dette emne rigtigt ?

-Jeg vil meget gerne vide hvad de 5 mest fangede fisk ved skagen er? Jeg
tror ikke at man kan vide præcis de mest fangede ved skagen, så hvis det
ikke kan lade sig gøre så de 5 mest fangede i Danmark.

På forhånd tak

-Morten
// Morten@fri-web.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-04-03 19:13

"Morten" <morten@fri-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror ikke at man kan vide præcis de mest fangede ved skagen, så hvis det
> ikke kan lade sig gøre så de 5 mest fangede i Danmark.

Lystfisker eller proff ??

--
Med venlih hilsen
Michael Nielsen

Fra : Tobester

Dato : 23-04-03 19:29

Prøv: dk.fritid.lystfiskeri
Der er sgu´ nok større chance for at få bid...