Problemer med Microsoft Cluster og Emulex ~
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 23-04-03 17:53

Er der nogen der har fået et MSCS til at fungere med Emulex LP950
(Compaq) host bus adapter?

De øvrige clustre jeg har bruger den "gamle" controller der er baseret
på LP8k - og fungerer fint. Den loader fint og jeg kan se de logiske
diske på san'et men i samme øjeblik cluster disk-driveren
initialiseres så mister serveren al forbindelse til diskene.
Forbindelsen kommer tilbage når man afinstallerer MSCS.

Jeg synes heller ikke jeg kan se LP950 på MS' HWCL så jeg er lidt
bekymret for om det overhovedet kan fungere. Jeg bruger de nyeste
drivere og firmware og forsøger at installere det på Windows 2000 Adv.
SP3. SAN'et er et Compaq MA8000 (Switched Fabric, HSG80) software 8.5.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-04-03 06:35

Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk> wrote:

> [...]
>initialiseres så mister serveren al forbindelse til diskene.
>Forbindelsen kommer tilbage når man afinstallerer MSCS.

Jeg har løst mit problem. Det viste sig at der var "et eller andet"
obskurt galt med stripet så den ene unit (partition) ikke kunne bruges
af clustret. Aner ikke hvorfor - initialiserede stripet igen og
genoprettede units, og så virkede det.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/