Andet multimedie
bentjuul 3670
background sort på et billede med photosho~
Fra : morten l

Dato : 23-04-03 15:39

jeg har sat ramme om et billede i photoshop men den laver hvad baggrund,
hvordan skifter jeg så den er sort.

Morten

Fra : morten l

Dato : 23-04-03 16:00

"morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har sat ramme om et billede i photoshop men den laver hvad baggrund,
> hvordan skifter jeg så den er sort.
>

> Morten

skulle stå hvid baggrund og ikke hvad

Morten

Fra : Digit

Dato : 23-04-03 17:15

"morten l" ræsonnerede, og skrev d. 23 apr 2003:

> jeg har sat ramme om et billede i photoshop men den laver hvad baggrund,
> hvordan skifter jeg så den er sort.

Først [D] på keyboard for standard for-/baggrundsfarve (s/h) dernæst [X] for swap imellem disse så h/s, og
du kan slette til hvid.

Undgå at arbejde på baggrundslaget.

--
/Digit

Fra : morten l

Dato : 23-04-03 18:28

"Digit" <Digit@Gnaveren.invalid> skrev i en meddelelse

> Først [D] på keyboard for standard for-/baggrundsfarve (s/h) dernæst [X]
for swap imellem disse så h/s, og
> du kan slette til hvid.
>
> Undgå at arbejde på baggrundslaget.
>
> --
det hjælper ikke, der er en låst ud foran background, kan det være derfor

Morten

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-04-03 18:52

> "Digit" <Digit@Gnaveren.invalid> skrev i en meddelelse

> for swap imellem disse så h/s, og

> det hjælper ikke, der er en låst ud foran background, kan det være derfor
>

> Morten

Nederst til højre, der er der et lille billede af det du arbejder med, står
der background ud for det ? Hvis der gør, så skal du dobbeltklikke på det,
og vælge ok der efter, så skulle du kunne arbejde videre.

Kim Larsen

---

Fra : morten l

Dato : 23-04-03 19:42

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der background ud for det ? Hvis der gør, så skal du dobbeltklikke på det,
> og vælge ok der efter, så skulle du kunne arbejde videre.

TAKKER