Kørekursus 3-4 maj i Vejle
Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 23-04-03 15:03

Som Motortosse har man mange hverv og et af dem er at administrere DMC´s
kørekurser. I den forbindelse kan jeg lige hurtigt nævne at der på kurset i
Vejle 3-4 maj er opstået ledige pladser så hvis du gerne vil med på kursus
så skynd dig ind på www.dmc-org.dk og meld dig til. Der kan man også læse
mere om kurset.... Flere/mange her fra gruppen har været afsted...

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Morten dahl

Dato : 23-04-03 23:31

Per Milborg Pedersen wrote:
> [...]
> vil med på kursus så skynd dig ind på www.dmc-org.dk og meld dig til.
> Der kan man også læse mere om kurset.... Flere/mange her fra gruppen

er der så afbestillingsrabat??

for jeg ku nok godt trænge til at barbere nogle af alle unoderne væk. (og
nej armand lad vær med at sige det kræver mere end 1 kursus)
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style
http://dfm.nathue.dk/MortenDahl

Fra : John Nielsen

Dato : 24-04-03 06:52

> [...]
> vil med på kursus så skynd dig ind på www.dmc-org.dk og meld dig til.
> Der kan man også læse mere om kurset.... Flere/mange her fra gruppen

Ku' du ikke ta' Mads L. med? Jeg har hørt at han bruger en del tid på at
ligge og rode i græshøjde,
Hilsen John
Skovsgaard

Fra : Mads Lund

Dato : 28-04-03 09:47

> Ku' du ikke ta' Mads L. med? Jeg har hørt at han bruger en del tid på at
> ligge og rode i græshøjde,

> Hilsen John
> Skovsgaard

Det er godt med dig. Jeg har skam været på kørekursus, så lad være med at
bruge det som nogen anbefaling

Jeg kunne til gengæld godt tænke mig at komme på stunt kursus. Jeg kan godt
gøre det samme som stuntmænd, men jeg har hørt de ikke slår sig.

Mads Lund
Ninja9RT