600 Challenge i weekenden
Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 23-04-03 14:06

Hej

Er der nogen her der har link til, hvornår de begynder på
Jyllands-Ringen i den kommende weekend? Her
http://www.dmusport.dk/roadrace/Kalender/nordisk_rr.htm står der jo
bare datoer... Og http://www.amk-racing.dk/ synes heller ikke at ville
fortælle noget specifikt :-/

Evt. et link til et program?

--
Jesper - som nok skal et smut forbi selvom de lover regn

Fra : SLP/JM

Dato : 23-04-03 17:18

"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> skrev >
> Er der nogen her der har link til, hvornår de begynder på
> Jyllands-Ringen i den kommende weekend?

http://jr.alletidersweb.net/default.asp?id=1569

Der står godt nok ikke nogen dato, men ellers er der en tidsplan for både
lørdag og søndag. Oplysningerne er fundt under info til publikum, næste løb,
så jeg går ud fra, at det drejer sig om 26.-27. april.

--
Mvh Susanne

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 23-04-03 18:49

Jesper Lillesoe wrote:

> Hej
>
> Er der nogen her der har link til, hvornår de begynder på
> Jyllands-Ringen i den kommende weekend? Her
> [...]

Du kan jo stikke ind på TV2 Zulu's hjemmeside og se, hvornår de sender
løbene.
http://www.zulu.dk

-Jacob

Fra : Armand

Dato : 24-04-03 09:38

Jacob Hornemann <jacobh@hotmail.com> skrev i en

> Du kan jo stikke ind på TV2 Zulu's hjemmeside og se, hvornår de sender
> løbene.
> http://www.zulu.dk

Men det er ikke alt(!), og tilsyneladende heller ikke direkte :-/

Generelt er det en god fidus at troppe op endog meget tidligt og erhverve
sig en af de dyre ryttergårdsbilletter, for derved at trisse rundt og
indånde hektiviteten i morgentimerne.

--
Armand.
(der en sjælden gang surfede på et link (ZULU-), og fik sig en højlydt

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 24-04-03 19:16

Armand wrote:

> Men det er ikke alt(!), og tilsyneladende heller ikke direkte :-/

Alle DTC transmissionerne på Zulu de forløbende år har været sendt direkte,
så mon ikke løbene på søndag også bliver sendt direkte...

-Jacob

Fra : Armand

Dato : 25-04-03 09:07

> Alle DTC transmissionerne på Zulu de forløbende år har været sendt
direkte,
> så mon ikke løbene på søndag også bliver sendt direkte...

Jeg syntes blot at det var for tidligt, derved at Jyllandsringen ikke må
bruges i "kirketiden" - men Zulu kan jo ikke sende forskudt forud (á
tidligere) så det var lige et tanke-loop

--
Armand.