Unlock af C55?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-04-03 12:32

Kan det lade sig gøre uden at skille den ad?

mvh Frank,
som er blevet træt af Sonofon

Fra : Mobilunlock

Dato : 24-04-03 19:30

Hej.....
Nej ikke uden at skille den ad, men vi kan gøre det uden at lodde i den, så
du ikke mister garantien.

Med Venlig Hilsen
D.M.
=

Mobilunlock
www.MobilUnlock.dk
E-mail: info@unlock.dk
Tlf. (+45) 61 18 26 46

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ea678d5$0$4365$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : prsr

Dato : 27-04-03 14:25

Det kan man saktens jeg har prøvet et par og det har virket og de er
hurtige.
http://www.gsm-software.com/unlocksiemens.html
PRSR

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 27-04-03 15:11

"prsr" <pprsr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kan man saktens jeg har prøvet et par og det har virket og de er
> hurtige.
> http://www.gsm-software.com/unlocksiemens.html

$15 det var jo ikke galt. Hvordan betaler man? Med visa?

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 27-04-03 15:16

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3eabe40c$0$7590$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "prsr" <pprsr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Service Temporary Unavailable
Please try again later

hmmm... :-/

mvh Frank

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 27-04-03 16:00

> Service Temporary Unavailable
> Please try again later

Siemens gør meget ud af at beskytte deres nye telefoner. Der er efter
sigende nogle hardwareversioner på vej, som kun kan unlockes ved at aflodde
selve cpu'en og fjerne et ben. Sådan er S55 også !!

IMEI unlock foregår ved, at en ansat hos Siemens logger ind i deres egen
database. På et tidspunkt finder Siemens ud af det og lukker for denne
medarbejders adgang. Det er sket flere gange for Motorolas database. Gad
vide om det allerede er sket for Siemens' databaser også?

GSM-Software skriver mandag - fredag så vi må vente til i morgen for at se
om det stadig kører.

--
Kasper