Start en Butik ( Reklame & Bolig )
Fra : Salg

Dato : 23-04-03 11:00

Ønsker du at prøve krafter med et nyt koncept.
Vi prøver at finde nogle der vil være chef i eget hus.
Vi har arbejdet en del år med det og er nu klar.
Vi stiller ikke så store krav, men du skal kunne bruge en computer og vide
hvordan man printre på den.
Du skal bruge alle dine krafter, det kan ikke køre ved siden af et andet
arbejde.
Vi vil åbne 20 - 30 butikker. ( Du kommer til at eje den selv )
Vi har alt det der skal bruges til salg.
Vi forvendter at du kommer til at omsætte for 700.000,- kr det første år.
Vil du høre mere så send en mail og du får telefon nr. eller vi kontakter
dig.
Det er ikke et fidus fortagende så kun seriøs henvendelse.
Jeg undskyller mit danske og håber at høre fra jer ( Dig )

MVH
Peter
DecoHouse I/S

Vi arbejder kun med Sublimasiontryk

Fra : ThomasB

Dato : 07-05-03 23:59

> Ønsker du at prøve krafter med et nyt koncept.
Nyt koncept? Inden for den grafisk branche?

> Vi prøver at finde nogle der vil være chef i eget hus.
Jaae?

> Vi har arbejdet en del år med det og er nu klar.
Nyt koncept?

> Vi stiller ikke så store krav, men du skal kunne bruge en computer og vide
> hvordan man printre på den.
Lyder sgu seriøst...

> Du skal bruge alle dine krafter, det kan ikke køre ved siden af et andet
> arbejde.

> Vi vil åbne 20 - 30 butikker. ( Du kommer til at eje den selv )
Spændende...

> Vi har alt det der skal bruges til salg.
Okey...

> Vi forvendter at du kommer til at omsætte for 700.000,- kr det første år.
Jamen, man har altså lidt svært ved at gisne om sådan noget, når konceptet
er HELT nyt..
Måske skriver du bare sådan, for at "lokke" med 700.000?

> Vil du høre mere så send en mail og du får telefon nr. eller vi kontakter
> dig.
Don't call me, i'll call you

> Det er ikke et fidus fortagende så kun seriøs henvendelse.
Nej, men et firma, der ingen hjemmeside har, lyder skam også RIGTIG seriøs..
Og en emailadresse der hedder @c.dk lyder heller ikke seriøs..

> Jeg undskyller mit danske og håber at høre fra jer ( Dig )
Der er da ikke noget galt med dit danske.

> Vi arbejder kun med Sublimasiontryk
Nu er den grafiske branche jo heller ikke særligt presset i øjeblikket. Der
er desværre ikke mange penge i tryk mere.