Pris på batteri til sv650s part 2
Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-04-03 10:06

Louis.de har følgende 3 batterier, der passer til min mc:

BATTERIE SAITO
CTX9-BS/YTX9-BS WARTUNGSF
til 27,95
og
BATTERIE DELO WARTUNGSF.
CTX9-BS 12V/8AH
til 59,95
og
BATTERIE VARTA WARTUNGSF.
YTX9-BS 50812 WARTUNGSF.
til 71,95

Er der sammenhæng mellem pris og kvalitet?
Hvad ville I vælge?

Fra : RacerNiels

Dato : 23-04-03 10:21

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
> Er der sammenhæng mellem pris og kvalitet?
> Hvad ville I vælge?

Tag det billigste der er vedligeholdelsesfrit. Hvis Saitoen er
vedligeholdelsesfrit koster det jo under det halve af Delo'en, og jeg tror
da nok at det i hvert fald kan holde halvt så lang tid. Hvis du bare lader
det ordentligt op fra start og piller det af til vinter og motionerer det,
tror jeg ikke du får problemer med det.

Niels
S FAU

Fra : Tommy Fer

Dato : 23-04-03 14:50

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
>
> Tag det billigste der er vedligeholdelsesfrit.

Hvorfor så ikke bare købe det billigste der er øhhh... "Normalt" ? Dem kan
jeg bedst lide, et "rigtigt" vedligeholdsfrit har en syre géle i sig,
desværre er der nogen der har fået iden at lukke et traditionelt batteri, og
kalde det vedligeholdsfrit. DVS du får dig et traditionelt batteri der ikke
kan efterfyldes? ?? ? Jeg ville gå efter det billigste alt i alt.

mvh Tommy Fer