hvordan formideler man et krav om et tids ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 07:50

ja jeg vender lige tilbage med den her renovering ....har nu talt med
en af håndværkerne de har en ide om at de skal komme fra denne onsdag
efetr forgodt befindende til og med fredag i næste uge !

se det mener jeg ji ikke at det kan have sin rigtighed - det må well
være en vis rigmelighed i at man kan opstille et plan for hvornår.

så er der sagen med ham der tog billeder af mit køkken - uden mit
samtygge ....hvad er der af love og regler for den slags ?

skla jeg kontakte en advokat eller skal jeg bare melde det til
politiet ??
og i så fald med henvisning til hvad ??

sidts men ikke mindst så er kameraet til min spv blevet væk - den var
her før de påbegyndte arbejdet og nu er den væk - jeg har jo ikke
nogen indbo forsikring ....hvad gør jeg så ved det ????

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-04-03 21:29

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

> jeg har jo ikke
> nogen indbo forsikring ....hvad gør jeg så ved det ????

Starter med at tegne en forsikring...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 21:55

On Wed, 23 Apr 2003 20:28:56 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

>Starter med at tegne en forsikring...

kender du nogen der virker med tilbagevirkene kraft ??

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-04-03 21:17

> kender du nogen der virker med tilbagevirkene kraft ??

Nope, men så er du sikret næste gang nogen kommer forbi.