Louis...
Fra : Benz...

Dato : 23-04-03 08:42

Hva er leverings tiderne på vare fra Louis??

Det kunne ko være rimeligt lækkert at vide hvornår der kommer en mand med en
papkasse så stor som rundetårn...

Skal jo lige ha bugget en gaffeltruck! ;´)

mvh Jess R6

Fra : Jack Jensen

Dato : 23-04-03 09:19

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> Hva er leverings tiderne på vare fra Louis??

Regn med ca. 3 dage.
- De er effektive
Mvh
Jack
VFR750F

Fra : Benz...

Dato : 23-04-03 09:31

"Jack Jensen" <jij@stibo-ds.com> wrote in message

> "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> >
> Regn med ca. 3 dage.
> - De er effektive
> Mvh
> Jack
> VFR750F

Det er bare lækkert.

Jeg tror enda også at møgdyret glæder sig til at få lidt service. ;)

Tak!

mvh Jess.

Fra : JOHN

Dato : 23-04-03 09:58

Hej Jess!
Når du bestiller er der (vistnok) en lille grøn, gul eller rød
motorcykel som angiver om det er lagervare eller der er leveringstid på!
Jeg har bestilt en del og må sige at det køre MEGET prof!
Mvh
John BMV R100RS '80

http://www.kandu.dk/

Fra : Benz...

Dato : 23-04-03 10:24

"JOHN" <JOHN.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> motorcykel som angiver om det er lagervare eller der er leveringstid på!
> Jeg har bestilt en del og må sige at det køre MEGET prof!

Hej Hej...

Så vidt jeg husker var der ikke andet and grønne mcér på de vare jeg har
bestilt.

Så den store kasse skulle vel være i dk snart.

Det er bare dejligt.
Og dyrt at have mc.

mvh Jess R6

Fra : JOHN

[...]