Søges: Instruktionsbog til Yamaha XS 400 S~
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 23-03-01 20:30

Hej Alle

Jeg søger en instruktionsbog til en Yamaha XS 400 Sega årg 85 eller evt en
kopi af en!

Hilsen Michael

Fra : Morten Juel

Dato : 23-03-01 20:30

Hejsa
Michael

Den eneste der findes er på tysk, jeg har en kopi på CD hvis du er
interesseret, er din linie god nok, kan du bare suge den fra mig

Btw har du været på denne NG før ?

Mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : Palle Madsen

Dato : 27-03-01 14:26

Morten Juel wrote:

> Hejsa
> Michael
>
> Den eneste der findes er på tysk, jeg har en kopi på CD hvis du er
> interesseret, er din linie god nok, kan du bare suge den fra mig

Jeg vil tiværtifald gerne suge den !
Hvor kan jeg finde den ?

Der står en XS400 der bare venter på at komme ud i den friske luft igen - men
først skal bagsvingeren skilles ad og samles igen. Og det sidder fast det l...

Palle

--
Der tages forbehol for tasdefegl

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 24-03-01 12:13

Michael Svarre Hansen wrote:
> Jeg søger en instruktionsbog til en Yamaha XS 400 Sega årg 85 eller evt en
> kopi af en!
Jeg har den tyske rep. håndbog i overskud, solgte min seca i onsdags.

/Uffe
xj600 1986 - uden intruktionsbog Haynes bestilt, men out-of-stock
fra forlaget!