blog
Fra : David Blangstrup

Dato : 23-04-03 09:10

Jeg er lige gået over til at skrive på dansk på min blog=weblog=dagbog-
på-nettet
http://david.blangstrup.dk
der hedder Illustreret Tidende
-- hvis nogen ellers er interesserede.
- David

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-04-03 11:14

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> writes:

> Jeg er lige gået over til at skrive på dansk på min
> blog=weblog=dagbog- på-nettet

Glimrende, Hr. David Blogstrup!

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-04-03 11:33

In <m2wuhlplma.fsf@sputnik.janus.dk> Janus Sandsgaard wrote:

> Glimrende, Hr. David Blogstrup!
>
> -j

Jeg har før hørt David Blomkål, men den her var ny!

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-04-03 23:31

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Jeg er lige gået over til at skrive på dansk på min blog=weblog=dagbog-
> [...]

Woooowww hvem der kunne det der, du røg lige i toppen af NetNewsWire
her. Du må ikke sige det til Dave Hyatt

Mojn, Thomas

--
If Erik R. is standing in the middle of the forest speaking, and
there is no one around to hear him ... is he still wrong?

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-04-03 07:28

In <1ftw9c5.cgp542ou23c0N%transporterroom1@boelskifte.dk> Thomas
Boelskifte wrote:

> Woooowww hvem der kunne det der, du røg lige i toppen af NetNewsWire
> her. Du må ikke sige det til Dave Hyatt
>
> Mojn, Thomas

Jeg føler mig meget beæret

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-04-03 07:28

Boelskifte wrote:

> Woooowww hvem der kunne det der, du røg lige i toppen af NetNewsWire
> her. Du må ikke sige det til Dave Hyatt
>
> Mojn, Thomas

Jeg føler mig meget beæret