Findes der et ligende prg. som TvTool til ~
Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 23-04-03 08:25

Hej

Jeg har lige købt et 9500pro, og det kører sådan set godt nok, men jeg
syntes at tvout delen er lidt underlig, det kan godt være at det bare er
tilvæning der mangler, når jeg nu er vant til at bruge TvTool, men jeg
syntes ikke at det resultat jeg får er tilfredstillende, når jeg endelig
langt om længe får det over på fjernsynet, så er det lidt gnidret og det er
ligesom om at fjernsynet bliver delt i 3 lodrette streger især ved hurtige
billeder. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, evnt. med et program
som TvTool eller en konfigurations guide??

Pedersen