HA HA NOkia 3510I KØbt hos ELGiganten er i~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-04-03 07:26

jeg har købt 2 igår og de er ikke låst til TDC.
jeg har lige smidt mit sonofon arb i og det virker skam fino

Hilsen Thomas

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 23-04-03 15:51

Nogle gange stener jeg over hvad folk stener over i denne NG!

Fra : master!

Dato : 23-04-03 21:16

Hva ga du for dem?????

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-04-03 22:28

299 hos elgiganten i næstved
med tdc arbomang til 40 kr om månden

Fra : johs

Dato : 24-04-03 16:14

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
jeg har købt 2 igår og de er ikke låst til TDC.
jeg har lige smidt mit sonofon arb i og det virker skam fino

Mvh. johs

http://www.kandu.dk/