ridser i kåben
Fra : iceman

Dato : 23-04-03 07:12

nogen der har erfaring med at rep. små ridser i kåben ???

hvor godt bliver det ???

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-04-03 09:36

> hvor godt bliver det ???

Hej Ingolf

Hvilken type svar havde du forventet til sådan et spørgsmål ?
--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-04-03 15:53

"iceman" <vedldel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> nogen der har erfaring med at rep. små ridser i kåben ???
>
> hvor godt bliver det ???

Hvis du er god til det bliver det godt, og hvis du er dårlig bliver det
dårligt....

Sagt på en anden måde: Det kan laves så det ikke kan ses.

- Martin

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 23-04-03 17:10

Nogen der ved hvad det koster at få lavet?
- sådan hvis man har en 5-10 småridser rundt omkring... (ridser på under
1-2cm.)

Mvh
Kristoffer

Fra : Jon Larsen

Dato : 26-04-03 09:04

> Nogen der ved hvad det koster at få lavet?
> - sådan hvis man har en 5-10 småridser rundt omkring... (ridser på under
> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjaaahhh.. Afhænger vel også af hvor dybe de er...

På min tank, der hvor jeg har mine knæ, har den en tendens til at blive lidt
mat i det pga. en masse små ridser.

Så plejer jeg lige at smøre lidt Custom Marine Polish på ( IKKE Boat
rubbing ) det tager lige det værste af matheden og lægger en beskyttende
hinde.. derefter får den en tur med HArd Waxen og så skinner den igen

Det er midler der bruges til både, så det er meget holdbart, men også en
kende dyrt, men der skal heller ikke så meget til.

--
MVH.
Jon Larsen