relativ y-repeat
Fra : Per Stilling

Dato : 22-04-03 22:58

Hej, jeg har på http://war3.vusti.dk lavet nogle indholdstabeller
bestående af 8 billeder. et billede i hvert hjørne og 4 billeder
i hver side, der repeater henad henholdsvis x og y-aksen. Mit
problem kommer når jeg repeater ad y-aksen. Hvis i ser på koden
har jeg sat en div boks ind min celle. Div boksen har jeg givet
vidde og bredde 100% og så sat enbaggrund ind. F.eks. som her:

style="background-color:#000000;"><div
style="background-image:url(images/png/leftbg.png);
background-repeat: repeat-y; background-position:left top;
width:100%; height:100%;"></div></td>

Mit problem opstår i Opera6 når mine sider skal gentage sig selv,
jeg tror ikke de kan opfange den relative højde på cellen, som
afhænger af indholdet i cellen. Er der en måde hvorpå jeg kan den
til at gentage beggrunden ad y-aksen?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne