Vietcong - hvem fanden har betatestet det ~
Fra : TexasFlood

Dato : 22-04-03 22:02

Spillet er sgu OK men i den mission hvor man skal finde og skyde de VC'ere
som angriber US lejren er der lige et problem.
To US mænd følger een det meste af tiden.
Når man så får forvildet sig op i en blindgyde så kan man ikke komme tilbage
igen da de to aber står og spærrer vejen tilbage.
Og man kan ikke beordre dem til noget som helst.

Nogen har en løsning ?

TT

Fra : danni plougmann

Dato : 22-04-03 22:20

lige et hurtigt forsalg fra en der ikke har prøvet spillet

SKYD DEM!!

Fra : Jackie

Dato : 22-04-03 22:38

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tilbage
> igen da de to aber står og spærrer vejen tilbage.
> Og man kan ikke beordre dem til noget som helst.

Er du sikker på det? Har du prøvet at få den liste frem, hvor du kan få dem
til f.eks. follow me, Disperse osv. (Har lavet tasten om, så det hjælper dig
ikke). Hvis du siger disperse så plejer de at rykke sig tilbage...Det har
jeg ihvertfald gjort i nogle af de situationer du nævner...

Hygge
Jackie

Fra : flemsus

Dato : 23-04-03 08:51

> [...]
tilbage
> igen da de to aber står og spærrer vejen tilbage.
> Og man kan ikke beordre dem til noget som helst.

Der skete det samme for mig, jeg gik tilbage til hvor det sidst var saved og
så holdte jeg mig væk fra blindgyden. Men måske du kan beordre dem væk, jeg
tror det er x.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : TexasFlood

Dato : 24-04-03 22:47

Tror stadig det er en fejl i spillet, men jeg er kommet videre.

TT

Fra : flemsus

Dato : 25-04-03 01:34

> Tror stadig det er en fejl i spillet, men jeg er kommet videre.
>
> TT

Ja det er forhåbentlig ikke meningen at man skal stå der og gnubbe! Det
skete også for mig i en tunnel.
Mvh. Flemming Sørensen