Så kom jeg dælme også på hjul :-)))))
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 22-04-03 20:48

Og det blev til en Suzuki GS 400 fra '78, samme årgang som madammen.

Det er godt nok noget andet at sidde på end en chopper.

Og så skal jeg godt nok også til træf i år, sidste år blev det til 0
(skriver nul) træf
så det bliver vist et dyrt år i år, meeeeen hwa' skidt, bare man har det
sjovt

--
hamselv herfra

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 22-04-03 21:06

"Tonny Eskesen (DKMC)" skrev i meddelelsen
> Og det blev til en Suzuki GS 400 fra '78, samme årgang som madammen.

Tillykke med den

> Og så skal jeg godt nok også til træf i år, sidste år blev det til 0
> (skriver nul) træf

Jamen så har du jo noget at indhente. Det har jeg forresten også selv ,, he
he.

> så det bliver vist et dyrt år i år, meeeeen hwa' skidt, bare man har det
> sjovt

Nemlig.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-04-03 21:07

Tillykke tillykke.

Træf?? Du kan da kigge op til os d. 24/5, tror ikke jeg hilst på dig siden
Skagen for nogle år siden, måske du husker det
Ellers ses vi helt sikkert til træf rundt om i det danske land i år. Go'
vind

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : buller

Dato : 22-04-03 21:31

Hej Henrik. Kunne du ikke lige smide 1 indbydelse denne vej...)
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b847le$2qoa$1@news.cybercity.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-04-03 21:41

Er sendt til dig

Det ser da allerede ud til at vi blive nogle stykker herfra

Fra : Hekto

Dato : 22-04-03 21:39

In article <b846at$css$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
<hamselv@brammingnet.dk> says...
> Og det blev til en Suzuki GS 400 fra '78, samme årgang som madammen.

T'løkke!!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Anneli

Dato : 22-04-03 22:45

"Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og det blev til en Suzuki GS 400 fra '78, samme årgang som madammen.

Stort tillykke! :0)) Meenn skulle du ikke ha' en Savage??

Stor hilsen Anneli og Super Savage :0))

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-04-03 21:04

> så det bliver vist et dyrt år i år, meeeeen hwa' skidt, bare man har
> det sjovt

Som en kunde plejer at sige til mig "Det er dyrt at have det sjovt" -
Tillykke med hjulene

/A