Hjælp
Fra : Camilla Dahl

Dato : 23-03-01 19:33

Kan nogle hjælpe mig med af finde ud af hvad jeg gør forkert, Når jeg skal
hente en nyhedsgruppe ned fra nyhedsserveren henter den alt ned, det er
efter at jeg har instaleret det nyeoutlook Express. i det gamle program
kunne jeg selv bestemme hvor mange beskeder jeg ville hente.
Hvor går jeg galt??????

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 23-03-01 22:15

Camilla Dahl <camilla@fruergaard.com> wrote:

> [...]
> efter at jeg har instaleret det nyeoutlook Express. i det gamle program
> kunne jeg selv bestemme hvor mange beskeder jeg ville hente.

Det første OE gør er at den henter en liste over alle n
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express