Hvor ligger Louis i Hamburg ?
Fra : Schlæger

Dato : 22-04-03 18:51

Jeg har forsøgt at finde en adresse på Louis i Hamburg, men det ser ud som
om at der er flere forretninger ??

Hvilken er den "rigtige" hvis man skulle komme forbi ?

M.v.h. Schlæger

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 22-04-03 20:18

Hej Schlæger.
Det er rigtigt, at der er flere Louis forretninger i Hamburg. Faktisk er der
3, men den største ligger i Süderstrasse 83.
Tlf. 0049 (0)40-236202-0.
Kig også i baggården. Der har de et "Flohmarkt" med mange billige tilbud.
God fornøjelse.
mvh
Leif 900SS

Fra : Schlæger

Dato : 22-04-03 20:24

Leif Schiønemann wrote:

> Hej Schlæger.
> Det er rigtigt, at der er flere Louis forretninger i Hamburg. Faktisk er der
> 3, men den største ligger i Süderstrasse 83.

Tak skal du have - Hamburg er en anelse for stor til bare at køre rundt og
lede.......

M.v.h. Schlæger

Fra : T.T.Toft

Dato : 22-04-03 20:36

Den store Louis hoved-forretning ligger i Süderstrasse nr. 83 (i baggården
på 2. og 3. sal ligger No Name shoppen),overfor ligger en Dainese shop og
omkring 800 mtr. derfra, i Spaldingstrasse ligger både Hein Gericke og Polo
Motorrad butikkerne.

M.v.h
Thomas Toft

Fra : Lasse

Dato : 23-04-03 07:03

og det er rimelig nemt at komme til at parkerer ved spaldingstrasse (hvis du
er i bil) mc, kan du stille hvor som helst på spaldingstrasse

Lasse
Mille