Hjæææælp!!!
Fra : Knorsfis

Dato : 22-04-03 17:40

Hej NG
Jeg har været ude og kigge på en Kawaski gpx 250 til min kæreste. Mit
eneste problem er bare at jeg ikke ved hvor mange Hk den har. Da hun
får det lille kort må den jo ikke have mere end 34Hk.
Hverken forhandleren eller importøren er til megen hjælp, så er der en
side på nette hvor jeg måske kan finde den??

Mvh
Jesper

Fra : Allan Bojesen

Dato : 22-04-03 18:04

Knorsfis wrote:
> [...]
> Hverken forhandleren eller importøren er til megen hjælp, så er der en
> side på nette hvor jeg måske kan finde den??

Jeg har smidt et datablad fra nettet på dk.binaer.motor under Kawasaki
GPX250

Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 23-04-03 02:38

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> Jeg har smidt et datablad fra nettet på dk.binaer.motor under Kawasaki
> GPX250

Men, er det i den sidste ende ikke et spørgsmål om man vil anerkende
selv-fundne spec's i en grad så modellen kan passes ind som værende "lille"?
Jeg har selv forespurgt (så højt som ves færdselsstyrelsen!) om muligheden
for at få en importeret motorcykel med en tysk 27-hk's drosling
indregistreret som "lille" - Svaret var negativt

Næste hurdle bliver at få GPX'eren indregistreret (jeg er næsten sikker på
at de står u-indregistreret og sælger er fyld med lovord om hvor let det er
at indregistrere den!):
Indregistreringer af modeller der er importeret fra andet EU-land glider
relativt let igennem systemet forudsat man har papirerne i orden; men da
GPX'en skkert er en import fra USA eller Østen skal den igennem helt andre
og omkostningsfyldte procedurer
Der er dog dét nåleøje at stelnummer-serien har samme benævnelse som
ZZR250'erne; men det er nærmest utænkeligt!

--
Armand.
(der regner projektet for spændende (ikke mindst ud fra ønsket om at eje "en

Fra : Knorsfis

Dato : 23-04-03 15:07

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message news:<b84qla$ci3$2@news.cybercity.dk>...
> [...]

> at de står u-indregistreret og sælger er fyld med lovord om hvor let det er

Den skal bare omregistreres da den har pladerne på, så det bliver ikke
noget problem.
Og der skulle også være mulighed for at drosle den hvis det er.