HVOR låst er en T68i?
Fra : H3nrik V!

Dato : 22-04-03 14:04

Hejsa!

Jeg skal ud og ha' mig en T68i idag. Det bliver formentlig med TDC
abbonnement. Men - er den låst til Nettet eller operatøren?

Sagt med andre ord - kan jeg smide mit TelMore kort i med det samme eller
skal jeg en tur forbi unlockzonen.dk?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-04-03 15:20

"H3nrik V!" wrote:

> Sagt med andre ord - kan jeg smide mit TelMore kort i med det samme eller
> skal jeg en tur forbi unlockzonen.dk?

prøv først at sætte dit Telmorekort i .....
mv th

Fra : H3nrik V!

Dato : 22-04-03 19:59

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message

> prøv først at sætte dit Telmorekort i .....

Du har ret.. Men nu blev det en Sono... Det virkede ikke - så en tur ind
forbi unlockzonen - Vupti!

/H3nrik!