Send til form
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 22-04-03 14:16

Hej gruppe
Kan man sende en bestemt tekst til en form ved at klikke på et link?
Gerne hele scriptet da jeg ikke har forstand på java!

MVH
Michael
www.storkie.1go.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-04-03 10:52

Michael Korsgaard wrote:
> Kan man sende en bestemt tekst til en form ved at
> klikke på et link?
> Gerne hele scriptet da jeg ikke har forstand på java!
> www.storkie.1go.dk

Jeg går udfra du snakker JavaScript her, er det korrekt,
er du i den forkerte gruppe. Her snakkes Java
programmering, den rigtige gruppe til JavaScript er

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.