Finland
Fra : P. Sørensen

Dato : 23-03-01 18:10

Måske er jeg forkert på den - men er der nogen her i gruppen som har en idè
om, hvor jeg kan finde et bestemt postnummer for en by (Rajamaki) i
Finland???
P.sørensen

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Mogens Lunde

Dato : 24-03-01 09:41

Ved at søge på "rajamaki suomi" i Google fandt jeg en link hvor flg.
adresse fremgår:
Ossi Heikkila
Puusepanliike O. Heikkila Ky
Lenkkitie 8
05200 Rajamaki

Så mon ikke det er 05200 ?

Mogens Lunde

Fra : Asle Bjerva

Dato : 25-03-01 00:07

"P. Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev i melding
> [...]
idè
> om, hvor jeg kan finde et bestemt postnummer for en by (Rajamaki) i

Ja postnummer i Finland finner du her:
http://www.posti.fi/postinumeroluettelo/

svaret er :

05200 RAJAMÄKI