Træk fra adressekartoteket
Fra : Work all day

Dato : 22-04-03 13:54

Hej

Jeg ville gerne kunne trække en telefonliste fra mit adressekartotek i
Outlook.

Det er heller ikke noget problem at finde de felter som der skal trækkes
over i en brevfletning.

Eks. Navn, adresse, by og post, tlf , mobil

Men mit problem er at jeg få hver enkel post på 1 side istedet for flere
poster på samme side.

Hvordan gør jeg ?

Kim

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-04-03 14:06

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eks. Navn, adresse, by og post, tlf , mobil
>
> Men mit problem er at jeg få hver enkel post på 1 side istedet for flere

Når du laver dit flettedokument i Word skal du vælge Katalog i stedet for
Standardbrev.

Jan

Fra : Work all day

Dato : 22-04-03 14:34