Familiemønster i finske familier.
Fra : Camilla Fjeldsted

Dato : 22-04-03 13:46

Hej jeg er igang med et projekt om Finland og har tidligere stillet
spørgsmål på denne side, hvor jeg fik en god hjælp - tak for det.
Nu har jeg igen et problem og håber nogen vil kunne hjælpe mig.
Jeg har brug for at vide noget om familiemønstret i finske familier.
Er konen for det meste udearbejdende som i Danmark, eller er hun
hjemmegående?

På forhånd tak!

Fra : BN

Dato : 22-04-03 13:55

Hvis du kan skrive svensk eller engelsk kan du jo prøve alt.soc.nordic -
mine elever har med held fået svar på deres spørgsmål her.

BR BN

Camilla Fjeldsted <camilla_fjeldsted@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d967add8.0304220445.7d0c1f8a@posting.google.com...

Fra : Jonathan Stein

Dato : 22-04-03 15:30

Camilla Fjeldsted wrote:

> [...]
> Jeg har brug for at vide noget om familiemønstret i finske familier.
> Er konen for det meste udearbejdende som i Danmark, eller er hun

Nok nærmest som i DK, men kig evt. på http://www.stat.fi/index_en.html
hvis du vil have en mere videnskabelig basis - eller evt. OECD, hvis du
vil sammenligne lande.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Camilla Fjeldsted

Dato : 23-04-03 09:38

camilla_fjeldsted@hotmail.com (Camilla Fjeldsted) wrote in message news:<d967add8.0304220445.7d0c1f8a@posting.google.com>...
> [...]
> Jeg har brug for at vide noget om familiemønstret i finske familier.
> Er konen for det meste udearbejdende som i Danmark, eller er hun

Hej BR BN og tak for dit svar! Hvor finder jeg alt.soc.nordic?