Forsikring i IDA
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 22-04-03 12:28

Er der nogen der ved om en Suzuki gsx-r 250 vil bliver regnet som
custom/touring eller sport i IDA-forsikring? Jeg har prøvet at ringe
derind, men den flinke dame havde vist kun et regneark med en oversigt, og
der var ingen gsx-r 250 i.

I deres beskrivelse står der:
****
Motorcyklerne er delt op i 2 typer, Coustom /Touring- og Sportscykler.
Coustom/Touring er typisk cykler
i alle størrelser med en fornuftig balance mellem vægt og antallet af hk.
Sportscykler er enten meget store cykler med mange hk eller mindre cykler
med mange hk i f.t. vægten. Man ligger ned når man køre en Sportscykel,
mens man sidder mere oprejst når man køre en Coustom/Touring cykel.
****

kg/hk er 3.33 på min hvilket vist dårligt kvalificerer den som sportcykel.
Men man ligger jo ned og supersport står der jo også på røven af den. Så
mit spørgsmål er ganske kort er der nogen her der har haft deres gsx-r 250
forsikret i IDA? Og som hvad?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-04-03 12:43

> [...]
> custom/touring eller sport i IDA-forsikring? Jeg har prøvet at ringe
> derind, men den flinke dame havde vist kun et regneark med en

Så beder du hende bare om at undersøge det hos Tryg (der er deres
samarbejdspartner) og svare dig skrifligt (email er fint). Stik hende
gerne specifikationerne på den så hun kan give dem videre til Tryg. Det
er kun dem der kan give svaret, da de løbende laver om på deres lister.

/A

Fra : Rasmus B. Nielsen

Dato : 22-04-03 15:54

Jeg har selv min Suzuki gsx-r 250 forsikret i IDA, og det er en
custom/touring.
(Jeg tror ikke det er lavet om siden jeg fik den "ind" i IDA, da det er ca.
1½ måndet siden jeg fik den forsikret)

(jeg vil ikke havde kunne få den forsikret hvis det var en sport .-) )

mvh. Rasmus B. Nielsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-04-03 09:57

"Jeg tror ikke det er lavet om siden ...."

Tjaah, måske. Hørte lige, for et par dage siden, om en som havde fået
fordobblet sin præmie, pga nogle interne ændringer. Troede faktisk ikke man
kunne hæve præmien så voldsomt (fra 6kkr til 12kkr, elite), men jo, så der
er en som skal finde et nyt selskab

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 23-04-03 17:43

"Rasmus B. Nielsen" <rbni0233@(anti-spam)but.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv min Suzuki gsx-r 250 forsikret i IDA, og det er en
> custom/touring.

Hvor meget må du betale for det?

--
jacob

Fra : Rasmus B. Nielsen

Dato : 23-04-03 18:33

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> wrote in message

> "Rasmus B. Nielsen" <rbni0233@(anti-spam)but.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget må du betale for det?
>
> --
> jacob

Jeg betaler 1639, for det.

mvh. Rasmus B. Nielsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 22-04-03 17:45

For ikke at lave en ny tråd hele tiden, skriver jeg her.
Er der nogen der ved om man kan flytte sin forsikring midt i et
"forsikringsår". Eller det er måske slet ikke nødvendigt når det er fra
Tryg til IDA?!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : RadioMan

Dato : 22-04-03 18:06

Omregistreres... - Koster 350 kr. plus et syn...

Ellers Ikke...

RadioMan

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry, i'm just
a dumb, blonde, danish boy"