Mini drivhus - plastic
Fra : Mimi

Dato : 22-04-03 12:10

Hej NG,
Harald Nyborg havde i denne måned et lille telt-lignende plasticdrivhus ca.
1,40 x 1,80 x 2,00 m til et par hundrede kroner, men desværre er de udsolgt
og kommer ikke igen.
Er der nogen der ved, hvor man kan få sådan et lille plastic-drivhus til
køkkenhaven?
Forårshilsener fra Mimi

Fra : E.Jensen

Dato : 22-04-03 15:50

"Mimi" <mimi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
udsolgt
> og kommer ikke igen.
> Er der nogen der ved, hvor man kan få sådan et lille plastic-drivhus til

Hej Mimi

Jeg har ikke set det minidrivhus du omtaler fra Harald Nyborg - men jeg har
købt et gennem Kvikly - deres netbutik - prisen var vist lidt mere end du
skriver.

held og lykke

E. Jensen

Fra : Mimi

Dato : 22-04-03 22:37

> købt et gennem Kvikly - deres netbutik - prisen var vist lidt mere end du
> skriver.
Kvikly har søreme også udsolgt. Jeg er åbenbart ikke den eneste, der vil
give mig i kast med et mini drivhus i år.
Men ellers tak for tippet!
Mvh Mimi

Fra : E.Jensen

Dato : 04-05-03 09:29

> Kvikly har søreme også udsolgt. Jeg er åbenbart ikke den eneste, der vil
> give mig i kast med et mini drivhus i år.
> Men ellers tak for tippet!
> Mvh Mimi

Hej Mimi

Jeg har lige set, at Kvickly har dem i deres tilbudsavis gældende fra mandag
den 5. maj 2003 - skal vist bestilles gennem Nettorvet (www.coop.dk) til
249,95, hvis du er medlem.

venlig hilsen

E. Jensen

Fra : Mimi

Dato : 06-05-03 14:05

E. Jensen wrote
Jeg har lige set, at Kvickly har dem i deres tilbudsavis gældende fra
mandag
> den 5. maj 2003 - skal vist bestilles gennem Nettorvet (www.coop.dk) til
> 249,95, hvis du er medlem.

Tusind tak for tippet - det vil jeg skynde mig at gøre!!
Mimi