Newsplex
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 22-04-03 12:09

Jeg bruger Xnews som checker for nye indlæg mod en anden computer der kører
Newsplex, men det virker som om at Newsplex kun checker efter nye indlæg én
gang når det startes.

Hvor kan jeg ændre hvor tit Newsplex skal checke efter nye indlæg på
serverne?

Med venlig hilsen
Morten

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-04-03 12:19

Således skrev Morten Brynjolf <morten@mitefternavnher.nu> i
dk.edb.internet.software.mail+news 22 Apr 2003 13:09:17 +0200:

>Jeg bruger Xnews som checker for nye indlæg mod en anden computer der kører
>Newsplex, men det virker som om at Newsplex kun checker efter nye indlæg én
>gang når det startes.

Jeg mener at den gør det en gang hver anden time eller to. Det er
ihvertfald 23 dage siden jeg startede min newsplex.

Ellers kan du, enten via web-interfacet eller ved at telnette til den,
selv sætte den i gang med at hente headers.

>Hvor kan jeg ændre hvor tit Newsplex skal checke efter nye indlæg på
>serverne?

Jeg har ikke umiddelbart fundet noget om det kan lade sig gøre.

Knud
--
He didn't run for reelection. "Politics brings you into contact
with all the people you'd give anything to avoid," he said.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-04-03 12:22

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Tue, 22 Apr 2003 13:19:19 +0200:

>Jeg mener at den gør det en gang hver anden time eller to

Hver halvanden time eller to, skal der stå...

Knud
--
All that glitters has a high refractive index.