Spørgsmål vedr louis.de
Fra : Kim Lundgaard

Dato : 22-04-03 11:09

Hej NG!

Før påsken, onsdag tror jeg det var bestilte jeg
nogle ting fra louis.de via internettet, men da jeg
ville sende bestillingen afsted, efter alt det der
med navn og visa gik min komputer død, midt i afsendelsen!
Jeg har ikke bestilt derfra før! får man ikke en
bekræftelse via mail på bestillingen???

Jeg tør ikke at sende en ny bestilling, i tilfælde
af at jeg pludseligt står med dobbeltup af de varer
jeg bestilte derfra!

--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-04-03 11:16

> Jeg tør ikke at sende en ny bestilling, i tilfælde
> af at jeg pludseligt står med dobbeltup af de varer
> jeg bestilte derfra!

Hej Kim

Bestil du bare igen. Du får en bekræftelse fra Louis hvis bestillingen går i
gennem. Du fik ikke en bekræftelse, så de har ikke fået din bestilling. Hvis
alt går mod forventning, og du får to pakker, så nægt at modtage den ene, så
får du dine penge retur for den pakke efter ca. to uger. Det er så nemt.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 22-04-03 11:29

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev:
> [...]
>bestillingen går i
>gennem. Du fik ikke en bekræftelse,
>så de har ikke fået din bestilling. Hvis

Ja, det tror jeg nu også jeg vil gøre! Det
plejer da at være almindelig procedure at man
får en bekræftelse via email! Men når ens pc
stopper midt i afsendelsen, ved man jo ikke
rigtigt om den nåede at sende eller ej! Men
jeg tager chancen og bestiller igen, trænger
seriøst til nye bremseklodser

Mvh.
Kim Lundgaard
(Bandit600)
http://www.streetfigther.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-04-03 09:30

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]
> får du dine penge retur for den pakke efter ca. to uger. Det er så nemt.

Jeg har lige for nylig (var det i sidste uge?) fået en pakke, som
jeg heller ikke fik en bekræftelse på... så med mindre det haster,
vent et par dage og se om den ikke dukker op ..

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-04-03 11:22

"Kim Lundgaard (slet FIZYU)" <streetfigther@FIZYUmail.dk> skrev i en
meddelelse news:10510061990.577730265352443@dtext.news.tele.dk...
> får man ikke en
> bekræftelse via mail på bestillingen???
>
> Jeg tør ikke at sende en ny bestilling, i tilfælde
> af at jeg pludseligt står med dobbeltup af de varer
> jeg bestilte derfra!

Jeps, der plejer ikke at gå, meget mere end et par minutter.
Så jeg ville bestille igen.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : JOHN

Dato : 22-04-03 16:03

Hej Kim!
Jeg har brugt Louis nogle gange, men kan ikke huske hvornår man skal
indtaste sin e-mail, men hvis du ikke har gjort det kan de jo ikke sende
en bekræftelse til dig! Men jeg ville nu nok også bestille igen!!
Jeg håber at du har bestilt andet end bremseklodser, idet fragt mm. vil
"spise" besparelsen i forhold til køb i DK!
Mvh
John

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 22-04-03 16:16

JOHN <JOHN.news@kandu.dk> skrev:
> [...]
>Jeg håber at du har bestilt andet
>end bremseklodser, idet fragt mm. vil
>"spise" besparelsen i forhold til køb i DK!

bestilte igen og denne gang kom der en side
frem, hvor der stod jeg ville få en mail og
det gjorde der også! Jow selvfølgelig bestilte
jeg mere end bremseklodser, og sikkert også
lidt jeg ikke vidste at jeg lige stod og manglede )
--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-04-03 10:18

> Jeg håber at du har bestilt andet end bremseklodser, idet fragt mm. vil
> "spise" besparelsen i forhold til køb i DK!

Hej John

Jeg er stor tilhænger af Louis. Især deres "Restposten" Der er masser af
penge at spare, selv på bremseklodser. Lige nu er der Vesrah Sintered Metal
klodser til en CBR 1000 til 37,5Kr.. Da porto er under 50kr har man sparet
150kr bare på et sæt bremseklodser. Jeg købte et komplet sæt Vesrah Sintered
Metal klodser til hele min CBR for 150kr. De ville have kostet 700kr i Dk.
Lige nu er der også f.eks koblinger på tilbud. Hvad siger du til Vesrah
koblingsplader til Gixxer 600 75Kr. Det er da monster billigt!